תשובה אחת
אני עובדת עכשיו בעבודה זמנית ואני ממש נהנית, אני מרגישה שהעשייה בעבודה היא התענוג העיקרי, וזה שאני מקבלת על זה כסף, זה בונוס בצד
אנונימית