4 תשובות
וואי מצטרפת לשאלה זה הדבר הכי קשה בעולם לעשות תסרקוות בשיער מתולתל
חצי קוקו כזה מתוח
צמות
שמה גל בהתחלה של השיער ומעדקת,ועושה שני צמות קטנות בשני הצדדים של השיער בשביל להןריד קצת נפח וזהו משאירה פזור
ואחרי זה שהשיער מתנפח קצת ונהיה לי חם אני אוספת עם קליפס שרואים כזה את כל התלתלים מקדימה,לא גולגול
ואחרי זה שהשיער מתנפח קצת ונהיה לי חם אני אוספת עם קליפס שרואים כזה את כל התלתלים מקדימה,לא גולגול
באותו הנושא: