5 תשובות
אני לא מתאפרת
הדבר היחיד שאני עושה זה לשים דורדוראנט ומצחצחת שיניים
אני לא ממש מתאפרת אבל אני שמה את המסקרה בולט של קרוליין (50), איילינר של שיין/סקארה (שיין 9 /סקארה 20) וטינט של נטע (20)
אחרי שאני שוטפת פנים עם סבון ושמה קרם לחות אני שמה מסכת עיניים אחרי זה קרם הגנה קונסילר מסקרה קצת צללית לבנה בעיין טינט וגלוס שאני מורידה איפור אז אני מורידה קודם עם מים מיסלריים עם פדים של איפור ואחרי זה שוטפת פנים עם סבון פנים ושמה קרם לחות
שואל השאלה:
תודה רבה!!
שגרת טיפוח בוקר-
מצחצחת שיניים (קולגט12 )
שמה דואורדוראנט (12dove)
סבון פנים של (ללין 79 )

שגרת ערב-
מצחצחת שיניים
סבון פנים
מסכת פנים (dermaor 10/6)
(אני לא מתאפרת)