9 תשובות
מחשב גיימינג
מחשב
מחשב גיימינג
תלוי בהעדפות שלך.
המשחקים הבלעדיים של פלייסטיישן מעניינים אותך?
אם כן תקנה פלייסטיישן, אם לא pc.
המשחקים הבלעדיים של פלייסטיישן מעניינים אותך?
אם כן תקנה פלייסטיישן, אם לא pc.
מחשב גיימינג איפה השאלה
במחשב כל המשחקים הרבה יותר זולים מבחנות של פלייסטישן, במיוחד בישראל.
במחשב יש לך סטים, ועוד מליון חנויות ומלא דברים.
בפלייסטישן במקרה הטוב יהיו לך 10 משחקים וגם בהם לא תשחק כל כך הרבה כמו שתשחק במחשב
תחשוב גם על כל התוספות, במחשב יש לך דיסקורד, מודים למיינקראפט (שמיינקראפט אגב משחק פח בקונסולות) אתה תוכל להוריד מפות למשחקים, להתחבר עם חברים ולעשות כל כך הרבה
בפלייסטישן אתה מאוד מאוד מוגבל. ובמקרה הכי טוב במחשב גם תוריד אימולייטור של פלייסטישן ואז יש לך את כל האקסקלוסיבים. שבמילא עכשיו יוצאים אחד אחד למחשב.
תקנה מחשב טוב, תחבר אליו בלוטוס, תקנה שלט של פלייסטישן 5 (ש100% מהמשחקים של פלייסטישן שהעבירו אותם למחשב יעבדו עם שלט של פלייסטישן 5 שמחברים למחשב) תקח כבל hdmi תחבר לטלוויזיה וקיבלת קונסולה מהסרטים.
אז מחשב כל מי שקונה משהו אחר פראייר
במחשב כל המשחקים הרבה יותר זולים מבחנות של פלייסטישן, במיוחד בישראל.
במחשב יש לך סטים, ועוד מליון חנויות ומלא דברים.
בפלייסטישן במקרה הטוב יהיו לך 10 משחקים וגם בהם לא תשחק כל כך הרבה כמו שתשחק במחשב
תחשוב גם על כל התוספות, במחשב יש לך דיסקורד, מודים למיינקראפט (שמיינקראפט אגב משחק פח בקונסולות) אתה תוכל להוריד מפות למשחקים, להתחבר עם חברים ולעשות כל כך הרבה
בפלייסטישן אתה מאוד מאוד מוגבל. ובמקרה הכי טוב במחשב גם תוריד אימולייטור של פלייסטישן ואז יש לך את כל האקסקלוסיבים. שבמילא עכשיו יוצאים אחד אחד למחשב.
תקנה מחשב טוב, תחבר אליו בלוטוס, תקנה שלט של פלייסטישן 5 (ש100% מהמשחקים של פלייסטישן שהעבירו אותם למחשב יעבדו עם שלט של פלייסטישן 5 שמחברים למחשב) תקח כבל hdmi תחבר לטלוויזיה וקיבלת קונסולה מהסרטים.
אז מחשב כל מי שקונה משהו אחר פראייר
^זו כזו תשובה של אנשי pc master race...
1. במחשב כל המשחקים הרבה יותר זולים מבפלייסטיישן-טעות.
מי שפותח בפלייסטיישן משתמש ישראלי לא מכיר את הקונסולה, וברגע שיש לך משתמש אמריקאי המחירים בחנות זולים ושווי ערך למחיר של אותם משחקים במחשב(למעט מבצעים כמובן).
וזה בלי לדבר על העניין של לקנות דיסקים יד שנייה, מה שאין במחשב כי כבר לא מוציאים משחקים למחשב כדיסקים.
2. במחשב יש מיליון חנויות-למי בדיוק יש צורך בכל כך הרבה חנויות משחקים?
סתם עוד ועוד חנות, עוד ועוד לאנצ'ר, שכדי למצוא כל משחק שלך אתה צריך לעבור דרך אפליקציה אחרת, להשתמש במספר חנויות זה סתם מסורבל ולא נוח.
3. בפלייסטיישן במקרה הטוב יהיו לך 10 משחקים וגם בהם לא תשחק כל כך הרבה כמו שתשחק במחשב-מה זה המשפט המטומטם הזה?
מאיפה לך לדעת שהוא לא ישחק בהרבה משחקים, וכמה זמן הוא ישחק בהם?
4. מודים זה אחד היתרונות המרכזיים שיש למחשב על קונסולות, אבל זה יתרון שרלוונטי רק למי שרוצה מודים ולשנות את המשחק מאיך שהיוצרים התכוונו שישחקו בו.
5. דיסקורד בקרוב מאוד מגיע גם לפלייסטיישן, השיתוף פעולה כבר הוכרז ממזמן.
6. בפלייסטיישן אתה מאוד מוגבל-לא מדויק בכלל וזה תלוי מה אתה רואה כהגבלה.
7. תביא לי אמולטור שמריץ משחקי ps5 באותו אופן שבו הם רצים על הקונסולה.
8. לא כל המשחקים הבלעדיים יוצאים גם למחשב, וגם מה שכן יוצא יוצא למחשב רק כמה שנים אחרי ההשקה, כשכבר כולם יודעים מה הולך במשחק.
1. במחשב כל המשחקים הרבה יותר זולים מבפלייסטיישן-טעות.
מי שפותח בפלייסטיישן משתמש ישראלי לא מכיר את הקונסולה, וברגע שיש לך משתמש אמריקאי המחירים בחנות זולים ושווי ערך למחיר של אותם משחקים במחשב(למעט מבצעים כמובן).
וזה בלי לדבר על העניין של לקנות דיסקים יד שנייה, מה שאין במחשב כי כבר לא מוציאים משחקים למחשב כדיסקים.
2. במחשב יש מיליון חנויות-למי בדיוק יש צורך בכל כך הרבה חנויות משחקים?
סתם עוד ועוד חנות, עוד ועוד לאנצ'ר, שכדי למצוא כל משחק שלך אתה צריך לעבור דרך אפליקציה אחרת, להשתמש במספר חנויות זה סתם מסורבל ולא נוח.
3. בפלייסטיישן במקרה הטוב יהיו לך 10 משחקים וגם בהם לא תשחק כל כך הרבה כמו שתשחק במחשב-מה זה המשפט המטומטם הזה?
מאיפה לך לדעת שהוא לא ישחק בהרבה משחקים, וכמה זמן הוא ישחק בהם?
4. מודים זה אחד היתרונות המרכזיים שיש למחשב על קונסולות, אבל זה יתרון שרלוונטי רק למי שרוצה מודים ולשנות את המשחק מאיך שהיוצרים התכוונו שישחקו בו.
5. דיסקורד בקרוב מאוד מגיע גם לפלייסטיישן, השיתוף פעולה כבר הוכרז ממזמן.
6. בפלייסטיישן אתה מאוד מוגבל-לא מדויק בכלל וזה תלוי מה אתה רואה כהגבלה.
7. תביא לי אמולטור שמריץ משחקי ps5 באותו אופן שבו הם רצים על הקונסולה.
8. לא כל המשחקים הבלעדיים יוצאים גם למחשב, וגם מה שכן יוצא יוצא למחשב רק כמה שנים אחרי ההשקה, כשכבר כולם יודעים מה הולך במשחק.
טוב זה נהיה ארוך מדי
אני הולך לאכול קורנפלקס עם שוקו
לילה טוב
אני הולך לאכול קורנפלקס עם שוקו
לילה טוב
^שתדע, אני לא פלייסטיישן פאנבוי, יש לי גם ps5 וגם מחשב חייתי ואני משתמש בשניהם, כל אחד למטרותיו.
1. כמה השוואות עשית בדיוק בין משחק בסטים בחנות האמריקאית למשחק בחנות האמריקאית בפלייסטיישן? כי נשמע שלא עשית בכלל אם אתה אומר שרוב מוחלט של המשחקים יותר זול בסטים מבפלייסטיישן לא משנה במדינה-משחקים שיוצאים יצאו כמעט תמיד באותו מחיר לרוב הפלטפורמות.
לא התייחסתי לדיסקים בקונספט של משחק כדיסק, אלא לכך שדיסק אפשר להחליף/למכור יד שנייה אחרי שלא משתמשים בו, בניגוד למשחק דיגיטלי. אם אתה מעדיף במקום למכור את המשתמש זה עניין אחר ונוגד תנאי שימוש של רוב החנויות.
2. זה ידוע. אבל אתה בא וטוען ש"במחשב יש לך סטים ועוד מליון חנויות ומלא דברים", במה זה מועיל בדיוק בהשוואה לפלייסטיישן?
אין עדיין הכל בסטים, אפיק מנסים לתת תחרות עם המשחקים החינמיים שלהם ולקחת בלעדיות על משחקים לחנות שלהם. אתה יכול לטעון את זה אבל זו טעות.
לגבי הבלעדיים למחשב זה נכון, ובגלל זה אמרתי בתשובה שלי שלהחליט בין פלייסטיישן למחשב צריך להתחשב בבלעדיים של כל פלטפורמה. אתה פשוט באת ואמרת "רק pc, מי צריך פלייסטיישן בכלל".
3.יכול להיות שזה מנקודת המבט שלך, לי יש מעל 300 משחקים בפלייסטיישן, וכשאני מסיים אחד אני ישר מפרסם יד שנייה למכירה/החלפה על משחקים אחרים שאני רוצה, וזה הרבה יותר משתלם מלשלם מחדש על כל משחק ולצבור אותם.
הטיעון של למחשב יש מבחר עצום הוא שטותי כי לשתי הפלטפורמות יש מבחר עצום, כל כך עצום שלא הראה לי שיש שחקן ששיחק בכל המשחקים שזמינים בפלטפורמות האלה.
משחקים כמו undertale יותר כיפיים במחשב-משפט חסר כל הגיון. משחק כמו undertale לא תלוי בפלטפורמה כדי להיות כיפי.
4. יכול להיות, יש המון שחקנים שלא אוהבים מודים ורוצים לשחק במשחק כמו שהוא. שחקנים כאלה לא צריכים מחשב רק בגלל מודים, ולנסות לשווק לשחקנים לקנות מחשב רק כדי לנסות מודים זו טעות.
5.לפי הפרסומים זה אמור לקרות כבר ב3 חודשים הקרובים, אז תהנה לך.
חוץ מזה שלא חייב דיסקורד כי לפלייסטיישן יש אחלה אופציה לפארטי בנויה במכשיר ואני לא מכיר שחקן אחד שמשחק בפארטי דרך הטלפון במקום דרך הקונסולה.
7(דילגת על 6). אתה בעצמך אומר שאין עדיין אמולטור לps4, אז איך זה בדיוק טיעון שיש אמולטורים לגרסאות העדכניות? אתה סותר את עצמך.
וזה ממש לא עניין של זמן עד שיהיה אמולטור טוב ל5, אתה בעצמך אמרת שאין עדיין ל4 וה4 קיים כבר קרוב ל10 שנים.
8. נכון, ספיידרמן וגוד אוף וור החדש יצאו למחשב לאחרונה. הבעיה ששניהם יצאו לps4 ב2018, זה 4 שנים מההשקה שלהם.
לא יודע מה איתך, לא מכיר הרבה שחקנים שיש להם כוח לחכות 4 שנים למשחקים שהם רוצים רק כדי שהם יצאו לפלטפורמה שלהם, אם בכלל.
אחרי הכל, משחקים כמו bloodborne המדהים לא יצאו למחשב, או חלק מהמשחקים הבלעדיים לps5 שמפותחים ספציפית לפלטפורמה וליכולות המיוחדות שלה.
בדרך כלל למשחקים של פלייסטיישן אין הרבה שעות של תוכן-מראה כמה אתה לא מבין בהם, bloodborne משחק שיכול לקחת 70+ שעות, וזה בלי לקחת בחשבון ריצות חוזרות כדי להשיג את כל הendings או להיכנס לdungeons האינסופיים.
1. כמה השוואות עשית בדיוק בין משחק בסטים בחנות האמריקאית למשחק בחנות האמריקאית בפלייסטיישן? כי נשמע שלא עשית בכלל אם אתה אומר שרוב מוחלט של המשחקים יותר זול בסטים מבפלייסטיישן לא משנה במדינה-משחקים שיוצאים יצאו כמעט תמיד באותו מחיר לרוב הפלטפורמות.
לא התייחסתי לדיסקים בקונספט של משחק כדיסק, אלא לכך שדיסק אפשר להחליף/למכור יד שנייה אחרי שלא משתמשים בו, בניגוד למשחק דיגיטלי. אם אתה מעדיף במקום למכור את המשתמש זה עניין אחר ונוגד תנאי שימוש של רוב החנויות.
2. זה ידוע. אבל אתה בא וטוען ש"במחשב יש לך סטים ועוד מליון חנויות ומלא דברים", במה זה מועיל בדיוק בהשוואה לפלייסטיישן?
אין עדיין הכל בסטים, אפיק מנסים לתת תחרות עם המשחקים החינמיים שלהם ולקחת בלעדיות על משחקים לחנות שלהם. אתה יכול לטעון את זה אבל זו טעות.
לגבי הבלעדיים למחשב זה נכון, ובגלל זה אמרתי בתשובה שלי שלהחליט בין פלייסטיישן למחשב צריך להתחשב בבלעדיים של כל פלטפורמה. אתה פשוט באת ואמרת "רק pc, מי צריך פלייסטיישן בכלל".
3.יכול להיות שזה מנקודת המבט שלך, לי יש מעל 300 משחקים בפלייסטיישן, וכשאני מסיים אחד אני ישר מפרסם יד שנייה למכירה/החלפה על משחקים אחרים שאני רוצה, וזה הרבה יותר משתלם מלשלם מחדש על כל משחק ולצבור אותם.
הטיעון של למחשב יש מבחר עצום הוא שטותי כי לשתי הפלטפורמות יש מבחר עצום, כל כך עצום שלא הראה לי שיש שחקן ששיחק בכל המשחקים שזמינים בפלטפורמות האלה.
משחקים כמו undertale יותר כיפיים במחשב-משפט חסר כל הגיון. משחק כמו undertale לא תלוי בפלטפורמה כדי להיות כיפי.
4. יכול להיות, יש המון שחקנים שלא אוהבים מודים ורוצים לשחק במשחק כמו שהוא. שחקנים כאלה לא צריכים מחשב רק בגלל מודים, ולנסות לשווק לשחקנים לקנות מחשב רק כדי לנסות מודים זו טעות.
5.לפי הפרסומים זה אמור לקרות כבר ב3 חודשים הקרובים, אז תהנה לך.
חוץ מזה שלא חייב דיסקורד כי לפלייסטיישן יש אחלה אופציה לפארטי בנויה במכשיר ואני לא מכיר שחקן אחד שמשחק בפארטי דרך הטלפון במקום דרך הקונסולה.
7(דילגת על 6). אתה בעצמך אומר שאין עדיין אמולטור לps4, אז איך זה בדיוק טיעון שיש אמולטורים לגרסאות העדכניות? אתה סותר את עצמך.
וזה ממש לא עניין של זמן עד שיהיה אמולטור טוב ל5, אתה בעצמך אמרת שאין עדיין ל4 וה4 קיים כבר קרוב ל10 שנים.
8. נכון, ספיידרמן וגוד אוף וור החדש יצאו למחשב לאחרונה. הבעיה ששניהם יצאו לps4 ב2018, זה 4 שנים מההשקה שלהם.
לא יודע מה איתך, לא מכיר הרבה שחקנים שיש להם כוח לחכות 4 שנים למשחקים שהם רוצים רק כדי שהם יצאו לפלטפורמה שלהם, אם בכלל.
אחרי הכל, משחקים כמו bloodborne המדהים לא יצאו למחשב, או חלק מהמשחקים הבלעדיים לps5 שמפותחים ספציפית לפלטפורמה וליכולות המיוחדות שלה.
בדרך כלל למשחקים של פלייסטיישן אין הרבה שעות של תוכן-מראה כמה אתה לא מבין בהם, bloodborne משחק שיכול לקחת 70+ שעות, וזה בלי לקחת בחשבון ריצות חוזרות כדי להשיג את כל הendings או להיכנס לdungeons האינסופיים.
^זו כזו תשובה של פליסטישן פאןבויס...
+ אין לי רדיט אבל אני יודע מאיפה אתה בא.
1. כן, המחירים בסטים יותר זולים בישראל מהמחירים בפלייסטישן בישראל.
ובדיוק כמו שאתה מעביר מדינה בסטים מישראל למשתמש אמריקאי גם שם המחירים עוברים ותראה שזה פי כמה יותר נמוך בארצות הברית במחשב מבפלייסטישן. רק דברים כמו god of war עולים אותו הדבר אבל זה בגלל שזה מוצר של פלייסטישן שיש גם במחשב.
+ יש לך g2a שזה אתר מושלם לקנות בו את כל המשחקים שעולים מלא כסף בפחות מ10 שקל, אני קניתי שם הרבה וזה בטוח לחלוטין. גם humble bundle זה חנות שמביאה דברים לסטים.
ואם דיסקים זה מה שמעניין אותך, יש לך דיסקים לסטים שאתה יכול לעצב את הכריכה שלהם או לרוב המשחקים יש לך ב community tab מין כריכה לדיסק כזה שאתה יכול להדפיס. (פרט שלא הרבה יודעים עליו אבל הוא די מגניב)
2. כולם יודעים שהחנות הכי טובה למחשב היא סטים. זאת גם החנות היחידה שאני משתמש בא.
כל שאר החנויות זה למקרה שיש משחקים שאתה רוצה לשחק שאין בסטים, שזה בונוס.
כמובן שאתה לא חייב אותם, כי כבר יש הכל בסטים, אבל נגיד טטריס אפקט היה שנתיים רק באפיק גיימס לפני שהוא יצא גם לסטים. אותו הדבר גם לgog, אוריג'ין וכל השאר.
יש גם מלא משחקים שאין בפלייסטישן, כמו סי אס גו או נגיד משחקים שפשוט אי אפשר לשחק בפלייסטישן כי זה פח לשחק בקונסולה כמו אוברוואץ'.
3. מנקודת מבט של רוב האנשים שאני רואה באינטרנט, לא קונים מלא משחקים בבת אחת. וגם עם כן במחשב המבחר הרבה הרבה יותר גדול. נגיד רובלוקס אין לך בפלייסטישן ומשחקים כמו undertale פשוט יותר כיפים ויותר זולים במחשב.
4. זה ייתרון למי שסיים משחק ורוצה עוד תוכן. יש גם steam workshop שזה בכלל שובר קונסולות.
5.
כן, תחכה עוד איזה שנה עד שזה בכלל יהיה רלוונטי. ואם אני זוכר נכון גם דיסקורד ואקסבוקס הכריזו לפני שלוש שנים? ואיךשהוא כולם עדיין מעדיפים לדבר בטלפון מרוב שזה גרוע, וזה עדיין בבטא להם. אז בהצלחה עם זה.
7. יש לפלייסטישן 3, נינטנדו סוויץ' ובבטא תכף לps4. בסופו של דבר יהיה גם ל5 אבל אני מעדיף לשחק זלדה breath of the wild ומשחקים טובים וכיפים שיש גם בקונסולות אחרות מאשר לא לשחק בכלל בgrimms hollow כי הם כנראה לא יצאו לקונסולות בזמן הקרוב.
8. ספיידרמן יצא עכשיו למחשב וגם גוד אוף וור. זה יותר ממספיק וגם אפשר לחבר שלט ולהנות. ואם אתה קונה את הקונסולה ספציפית בשביל המשחקים של פליסטישן (שבדרך כלל אין להם הרבה שעות של תוכן, רק לרד דד 2 נגיד אבל זה יצא למחשב) אז בהצלחה אין לי מה להגיד לכם.
+ אין לי רדיט אבל אני יודע מאיפה אתה בא.
1. כן, המחירים בסטים יותר זולים בישראל מהמחירים בפלייסטישן בישראל.
ובדיוק כמו שאתה מעביר מדינה בסטים מישראל למשתמש אמריקאי גם שם המחירים עוברים ותראה שזה פי כמה יותר נמוך בארצות הברית במחשב מבפלייסטישן. רק דברים כמו god of war עולים אותו הדבר אבל זה בגלל שזה מוצר של פלייסטישן שיש גם במחשב.
+ יש לך g2a שזה אתר מושלם לקנות בו את כל המשחקים שעולים מלא כסף בפחות מ10 שקל, אני קניתי שם הרבה וזה בטוח לחלוטין. גם humble bundle זה חנות שמביאה דברים לסטים.
ואם דיסקים זה מה שמעניין אותך, יש לך דיסקים לסטים שאתה יכול לעצב את הכריכה שלהם או לרוב המשחקים יש לך ב community tab מין כריכה לדיסק כזה שאתה יכול להדפיס. (פרט שלא הרבה יודעים עליו אבל הוא די מגניב)
2. כולם יודעים שהחנות הכי טובה למחשב היא סטים. זאת גם החנות היחידה שאני משתמש בא.
כל שאר החנויות זה למקרה שיש משחקים שאתה רוצה לשחק שאין בסטים, שזה בונוס.
כמובן שאתה לא חייב אותם, כי כבר יש הכל בסטים, אבל נגיד טטריס אפקט היה שנתיים רק באפיק גיימס לפני שהוא יצא גם לסטים. אותו הדבר גם לgog, אוריג'ין וכל השאר.
יש גם מלא משחקים שאין בפלייסטישן, כמו סי אס גו או נגיד משחקים שפשוט אי אפשר לשחק בפלייסטישן כי זה פח לשחק בקונסולה כמו אוברוואץ'.
3. מנקודת מבט של רוב האנשים שאני רואה באינטרנט, לא קונים מלא משחקים בבת אחת. וגם עם כן במחשב המבחר הרבה הרבה יותר גדול. נגיד רובלוקס אין לך בפלייסטישן ומשחקים כמו undertale פשוט יותר כיפים ויותר זולים במחשב.
4. זה ייתרון למי שסיים משחק ורוצה עוד תוכן. יש גם steam workshop שזה בכלל שובר קונסולות.
5.
כן, תחכה עוד איזה שנה עד שזה בכלל יהיה רלוונטי. ואם אני זוכר נכון גם דיסקורד ואקסבוקס הכריזו לפני שלוש שנים? ואיךשהוא כולם עדיין מעדיפים לדבר בטלפון מרוב שזה גרוע, וזה עדיין בבטא להם. אז בהצלחה עם זה.
7. יש לפלייסטישן 3, נינטנדו סוויץ' ובבטא תכף לps4. בסופו של דבר יהיה גם ל5 אבל אני מעדיף לשחק זלדה breath of the wild ומשחקים טובים וכיפים שיש גם בקונסולות אחרות מאשר לא לשחק בכלל בgrimms hollow כי הם כנראה לא יצאו לקונסולות בזמן הקרוב.
8. ספיידרמן יצא עכשיו למחשב וגם גוד אוף וור. זה יותר ממספיק וגם אפשר לחבר שלט ולהנות. ואם אתה קונה את הקונסולה ספציפית בשביל המשחקים של פליסטישן (שבדרך כלל אין להם הרבה שעות של תוכן, רק לרד דד 2 נגיד אבל זה יצא למחשב) אז בהצלחה אין לי מה להגיד לכם.