9 תשובות
כי לרוב הבנות גובה זה מעלה
שואל השאלה:
אבל מה זה משנה אם הם לא באמת בגובה שבם אומרים
אבל מה זה משנה אם הם לא באמת בגובה שבם אומרים
אנונימית
לא קרה לי אבל זה כן נושא מאוד רגיש ויש הרבה נשים שקוטלות בגלל דברים כאלה. אולי הם בהתחלה משקרים לגבי הגובה, מנסים להוכיח את עצמם בפאן האישיותי, שיתחברו אליהם ואז להביע את עניין הגובה.
הם מנסים להרשים ולפצות על מה שהם חושבים שחסר להם
שואל השאלה:
גם אני לא מתה על הגובה שלי ואני עדיין אומרת את הגובה שלי במדויק
גם אני לא מתה על הגובה שלי ואני עדיין אומרת את הגובה שלי במדויק
אנונימית
נכון, זה מפגר לשקר על דבר כזה
וואי איזה מעצבן זה כי כאילו אם אתה מטר 70 עכשיו תגיד מההתחלה כי אנחנו ממש באותו גובה כמעט
אנונימית
אני בחיים לא משקר אם שואלים אותי שאלות עליי
כי יש בנים שלא מספיק בטוחים בעצמם ומשקרים על הגובה שלהם
באותו הנושא: