התחברות
הרשמה
כשנרשמים לאפליקציית ביט צריך לכתוב את השם משפחה המלא?
או שאפשר גם רק אות ראשונה?
8 בספטמבר 2022, 05:29
כספים
אפליקציות
שם משפחה
3 תשובות
אפשר אות ראשונה
Q
Queenie
כן. מומלץ.
D
Dr.Strange
שואל השאלה:
מה מומלץ? שם מלא?
אנונימית
באותו הנושא:
מה צריך לכתוב מחר באפליקציה של השירות לאומי אם המקום שלי סגור?
בשביל להכנס לסטיפס צריך כל פעם לכתוב בגוגל או שיש איזשהי אפליקציה?
כשנרשמים לתאוריה צריך להכניס את הפרטי אשראי באתר כזה?
נכון שנרשמים למערכת צריך מספר טלפון
אני לא מבינה למה צריך לתת מספר טלפון שנרשמים לסטיפס
צריך לזייף גיל כשנרשמים לוואטפד?
איך לכתוב נכון זו אפליקציה , זה אפליקציה או זאת אפליקציה?
כדי לכתוב בwattpad צריך להתקין את האפליקציה?
ששואלים האפליקציה מה הגובה שלך צריך לכתוב 157 ס"מ או 57 ס"מ ?
איך קוראים לאפליקצית ספורט שבתחילת האפליקציה צריך לכתוב גיל, גובה, משקל ומטרה?
תגידו כשנרשמים לסטיפס אז מותר לזייף את הגיל שלך ? כאלו אם אני בת 17 אני יכולה לכתוב 30 נגיד ?