8 תשובות
כן אבל צריך ליווי הורה
שואל השאלה:
כןכן ההורים שניהם מסכימים
כןכן ההורים שניהם מסכימים
אנונימית
ומלווים?
אם כן אז אליאב טאטו.. אבל ממש לא ממליצה לך לעשות בגיל ככ מקודם, הגוף עוד גדל
ומה את רוצה לעשות כאילו איזה קעקוע? אמליץ לך על מקעקע מהסטודיו שלו שמתאים לסגנון
אם כן אז אליאב טאטו.. אבל ממש לא ממליצה לך לעשות בגיל ככ מקודם, הגוף עוד גדל
ומה את רוצה לעשות כאילו איזה קעקוע? אמליץ לך על מקעקע מהסטודיו שלו שמתאים לסגנון
אני לא הייתי נותן לאני בגיל 14 להחליט על שום דבר בחיים שלי מומלץ מאוד שתחכי עם זה ל16 לפחות לפני שתעשי את זה
שואל השאלה:
^^נגיד קעקוע קטן על האצבע
^^נגיד קעקוע קטן על האצבע
אנונימית
אממ על האצבע ממש לא ממליצה נטו כי זה נראה רע אחרי כמה זמן וכקעקוע ראשון ממש לא מומלץ
שואל השאלה:
אולי משהו קטן כזה איפה שהכתף או בעצם הבריח
אולי משהו קטן כזה איפה שהכתף או בעצם הבריח
אנונימית
לא מכירה וגם ממש ובדגש על ממש לא הייתי ממליצה לך לעשות קעקוע בגיל כזה. הגוף שלך עוד לא התפתח עד הסוף והקעקוע בגיל 20 יראה ככ רע ומקומט. הכי מומלץ לעשות בגיל 18 שהגוף מפסיק להתפתח ואפשר לעשות את זה באמת בלי לפחד שהעור שלך ימתח בהתפתחות והקעקוע יראה כמו סתם כתם שחור על הגוף שלך כי זה קרה להרבה נערים ובכללי יש מקעקעים שהפסיקו לעשות לילדים בגיל הזה בגלל סיבות כאלו ואחרות. בסופו של דבר שההורים שלך יחליטו אם כדאי או לא.
אנונימית
באותו הנושא: