7 תשובות
1 פנטה
2 קולה זירו
3 ענבים
אנונימית
אנערף ככה תמיד אמרו לי בבית אז זה מה שאני חושבת גם
^^ ממש לא פנטה זה גרוע אבל זירו יותר
שואל השאלה:
פיוזטי הכי פחות גרוע נכון?
קולה.
יש שם כמויות אדירות של סוכר.
^^ איזה רעלים יש בקולה זירו
קולה זירו
במקום סוכר שמים רעלים אחרים
בחיים לא שתיתי קולה זירו
קולה זירו מסרטן במוח לא לשתות