27 תשובות
כן אני באמת מכירה אותו
שואל השאלה:
אתם לומדים בו?
אנונימית
למה, את צריכה לדעת עליו משהו?
שואל השאלה:
לא, אני שואלת כי אני לומדת שם :)
אנונימית
שואל השאלה:
אני משועממת בטירוף
אנונימית
הזה בכרמל צרפתי? או השני
כי יש שני ליאובק
שואל השאלה:
זה שכרגע נמצא במכללת גורדון. הוא אמור להיות בכרמל צרפתי, איזור אדמונד פלג
אנונימית
יותר מדי ילדי סנטר וצאחלות
אנונימית
את בתיכון? באיזה שכבה?
אנונימית
אהה כן כן
בגלל האזבסט וכל זה
מכירה מכתבה בחדשות
אבל אמרו לי שהוא טוב
לא משהו אבל יש מורים נחמדים
בצפר יפה יש צ'וצ'ות
אנונימי
שואל השאלה:
אני בשכבת י', כן, בתיכון
אנונימית
שואל השאלה:
לכתוב לכם בפרטי? אני לא מצליחה להוריד את האנונימי. אז אם אתם מליאו באק (או שסתם בא לכם להתכתב), תכתבו פה ואני אשלח לכם הודעה, כמובן שרק אם בא לכם.
אנונימית
יש סיכוי קטן שהשם שלך מתחיל באות ה?
טוב טוב עזבי
שאלה מטרידה מצידי
שואל השאלה:
כתבתי לך
אנונימית
שואל השאלה:
אתם באמת מכירים אותו? כנראה שהוא ממש מפורסם
אנונימית
שואל השאלה:
י'
אנונימית
בית ספר מצוין
אחלה בית ספר
איזה שכבה את?
את מכירה את יעל שרביט?
שואל השאלה:
אני לא בטוחה
אנונימית