6 תשובות
ממש לא
בכלל לא
גיטרה זה כלי נגינה מאוד נגיש, קל לקנות אותו ויש בכל מקום מידע על הדרכים ללמוד אותו, אז הגיוני שהרבה רוצים ללמוד גיטרה.
בלי קשר לזה שזה כלי מהמם. מה שיפה זה שגם בגיטרה, כל אחד לומד את מה שהוא אוהב ומביא את הצליל שלו.
גיטרה זה כלי נגינה מאוד נגיש, קל לקנות אותו ויש בכל מקום מידע על הדרכים ללמוד אותו, אז הגיוני שהרבה רוצים ללמוד גיטרה.
בלי קשר לזה שזה כלי מהמם. מה שיפה זה שגם בגיטרה, כל אחד לומד את מה שהוא אוהב ומביא את הצליל שלו.
גיטרה זה כלי ממש יפה וכדאי לנגן בו גם אם עוד הרבה מנגנים בו
אני לא מכירה בכלל אנשים שיודעים לנגן
אני חושבת שזה אנרייטד
אני חושבת שזה אנרייטד
שואל השאלה:
איך אנדרייטד?? זה הכלי נגינה אולי הכי פופולארי בעולם
איך אנדרייטד?? זה הכלי נגינה אולי הכי פופולארי בעולם
אנונימית
בכלל לא
אבל יצירות קלאסיות בגיטרה זה אנדרייטד!!
אבל יצירות קלאסיות בגיטרה זה אנדרייטד!!
באותו הנושא: