9 תשובות
זה המנהג. גם בקיץ.
צודק. הם חרדתיים מידי בקטע של לשנות "מסורת"
ענין של נכבדות
אנונימי
חרדים יביאו לך את התירוץ "אנחנו חיילים בצבא ה' ולכן הולכים בבגדים אחידים ומכובדים" ועוד כהנה וכהנה תירוצים, למשל את הציטוט "ולא שינו את לבושם".
כן יש קצת היגיון בדבר, אחרי הכל לבוש חיצוני כן משפיע על הפנימיות ואולי מעורר צורך לשמש כדוגמא , אבל יש בזה הרבה מאד בולשיט, לא חסר "חרדים" שעם כל שמונת בגדי כהן הגדול שלהם עושים דברים מושחתים ואף יותר מכך, מי יותר ומי פחות.
כתוב האדם יראה לעיניים והשם יראה ללבב. הקיצוניות של החרדים בלבוש (ולגבי הכל בערך), הדקדוקים ואי ההתפשרות זה מה שמפריע לי, לצורך העניין יש חרדים מסויימים שנכנסים לבריכה עם כל הבגדים, טמטום.
או חסידים שבימים הכי רותחים יצאו מהבית עם כובע וחליפה ומכנסיים ארוכים וציצית.
בגדול הסיבה האמיתית היא תשובה להתחלנות, כשתנועת ההשכלה והחילון החלו החרדים לא יכלו להרשות לעצמם להסתובב עם בגדים של חילונים וגויים, בשביל לשמר את היהדות החרדית ושצעירים לא "יפלו" לאבדון הם היו חייבים לשמר קוד לבוש מסויים, במקרה יצא שבאותו תקופה בפולין זה הסטייל שהלך.
כיום החברה החרדית מכריחה אותך מגיל מאד קטן להתלבש בצורה ספציפית מאד. זה צעד מאד חכם אני חייב לומר, ועם זאת מרושע ואני מתנגד לו בתוקף.
כן יש קצת היגיון בדבר, אחרי הכל לבוש חיצוני כן משפיע על הפנימיות ואולי מעורר צורך לשמש כדוגמא , אבל יש בזה הרבה מאד בולשיט, לא חסר "חרדים" שעם כל שמונת בגדי כהן הגדול שלהם עושים דברים מושחתים ואף יותר מכך, מי יותר ומי פחות.
כתוב האדם יראה לעיניים והשם יראה ללבב. הקיצוניות של החרדים בלבוש (ולגבי הכל בערך), הדקדוקים ואי ההתפשרות זה מה שמפריע לי, לצורך העניין יש חרדים מסויימים שנכנסים לבריכה עם כל הבגדים, טמטום.
או חסידים שבימים הכי רותחים יצאו מהבית עם כובע וחליפה ומכנסיים ארוכים וציצית.
בגדול הסיבה האמיתית היא תשובה להתחלנות, כשתנועת ההשכלה והחילון החלו החרדים לא יכלו להרשות לעצמם להסתובב עם בגדים של חילונים וגויים, בשביל לשמר את היהדות החרדית ושצעירים לא "יפלו" לאבדון הם היו חייבים לשמר קוד לבוש מסויים, במקרה יצא שבאותו תקופה בפולין זה הסטייל שהלך.
כיום החברה החרדית מכריחה אותך מגיל מאד קטן להתלבש בצורה ספציפית מאד. זה צעד מאד חכם אני חייב לומר, ועם זאת מרושע ואני מתנגד לו בתוקף.
למה משפחת המלוכה הבריטית הולכת בכל מקום עם מלמלות או דברים מאד הדוקים וכובעים וכפפות? למה? כי זה מכובד יותר
כנל לפה.
כנל לפה.
תמיד היהודים היו הולכים עם צביון דומה,
זה התחיל עם שימלה כמו של הרב אמנון יצחק, וזה קיבל כמה שינויים, הבגדים הם קלילים ולא חמים, החליפה קלילה, החולצה ודאי, הציצית יש ויש, יש שלובשים צמר /קליל, ויש שלובשים ציצית קלה מכותנה, הגופיה היא גופיה קלילה לקיץ, גם התחתונים והמכנסיים הם קלילים, ואת הכובע הם לא פעם מורידים.
החרדי לא חש מוגבל, הוא משתדל מאוד ללכת זריז בימי הקיץ הלוהטים.
החרדים כמו הדתיים יש להם משמעות בחיים, הש
זה התחיל עם שימלה כמו של הרב אמנון יצחק, וזה קיבל כמה שינויים, הבגדים הם קלילים ולא חמים, החליפה קלילה, החולצה ודאי, הציצית יש ויש, יש שלובשים צמר /קליל, ויש שלובשים ציצית קלה מכותנה, הגופיה היא גופיה קלילה לקיץ, גם התחתונים והמכנסיים הם קלילים, ואת הכובע הם לא פעם מורידים.
החרדי לא חש מוגבל, הוא משתדל מאוד ללכת זריז בימי הקיץ הלוהטים.
החרדים כמו הדתיים יש להם משמעות בחיים, הש
השבת היא כיף, יש להם קהילה וחיי חברה עשירים, הם עובדים.
וחלאס עם העלילות !
כולנו מאוד דומים
וחלאס עם העלילות !
כולנו מאוד דומים
אהבתי את החרוזים
אנונימי
זה יוצא לבד, יש כאלה שיש להם את הלהט בכתיבה
באותו הנושא: