4 תשובות
אני חושבת שצריך לפתוח בשביל זה חשבון חדש
בהגדרות של המנהל דרך הדפדפן
^ ממש לא צריך חדש
הגדרות
שואל השאלה:
^אבל איפה זה בטלפון?
אנונימית