התחברות
הרשמה
זה טוב לדעתכם להיות פתוחים מאוד במערכת יחסים ולדבר על הכל?
7 בספטמבר 2022, 09:40
מערכת יחסים
התאהבות
מערכות יחסים
2 תשובות
כן
ת
תלתן
כן זה ממש טוב לפי דעתי
_
_Billie_
באותו הנושא:
דתיים- למה לדעתכם לא צריכה להיות תחבורה ציבורית בשבת ומקומות פתוחים בשבת?
זה יפה לדעתכם להיות שזוף עם עיניים מאוד בהירות?
מה לדעתכם עדיף- להיות עם פנים חמודות ונמוכה או להיות יפה מאוד וגבוה?
שמעו זה נשמע שאלה מטופשת, אבל לפי דעתי זה יכול להיות מאוד הגיוני.
אפשרי לדעתכם להיות ממש קשוחה אבל עדינה מאוד?
אני מאוד רוצה לפתוח בלוג שאכתוב בו את הדעות שלי בנושאים אקטואליים, (המשך)
מה אתם מעדיפים, להיות מאוד נמוכים או להיות מאוד גבוהים?
מה עדיף להיות חזק מאוד פיזית או לדעת אומנות לחימה?
לפי דעתכם להיות נחמד מאוד למשהי זאת מתכון לפרנזון ?
לפי דעתכם מה הספורט שהכי קשה להיות טוב מאוד בו?
אתה חייב להיות מאוד נאיבי בשביל להתרכז בלימודים בשנה וחצי האחרונות, מה דעתכם על דעתי?