5 תשובות
שואל השאלה:
אני גם מתגייסת ב24 ^^
אני גם מתגייסת ב24 ^^
שואל השאלה:
כן
כן
תקראי על הבסיס באתר מתגייסים :)
אני הייתי בבה"ד 20, תנאים בסדר כמו כל טירונות אפילו פחות נוקשים מבחינת מקום שינה/שמירות
בית מלון
באותו הנושא: