9 תשובות
מה עושים? עוברים הלאה מה לעשות
לא הבנתי את הטרנד הזה אפשר הסבר?
אני לא נושמת יואו תגידי לו שזה לא עליו
שואל השאלה:
אז זהוו אני לא יודעת איך להגיד לו בלי לפגוע בו
אנונימית
שואל השאלה:
יעני כאילו לחכות פשוט לחכות לו . ולהעבור זה להמשיך הלאה ^^^
אנונימית
אבל היית אמורה להוציא את כולםם ולהשאיר רק אותו
שואל השאלה:
כן זאת הבעיה שאני גאון מדי ושכחתי
אנונימית
אז תרשמי לו כזה "סורי אני לא רוצה לפגוע אבל זה לא עלייך.. שכחתי פשוט להוציא את כולם מהקלוז ממש סליחה!"
שואל השאלה:
אין ככ מה עוד לעשות אז אני אנסה מקווה שהוא לא יפגע רצח כי הוא בעיניין שליי
אבל תודהה
אנונימית
באותו הנושא: