9 תשובות
מה עושים? עוברים הלאה מה לעשות
לא הבנתי את הטרנד הזה אפשר הסבר?
אני לא נושמת יואו תגידי לו שזה לא עליו
שואל השאלה:
אז זהוו אני לא יודעת איך להגיד לו בלי לפגוע בו
אז זהוו אני לא יודעת איך להגיד לו בלי לפגוע בו
אנונימית
שואל השאלה:
יעני כאילו לחכות פשוט לחכות לו . ולהעבור זה להמשיך הלאה ^^^
יעני כאילו לחכות פשוט לחכות לו . ולהעבור זה להמשיך הלאה ^^^
אנונימית
אבל היית אמורה להוציא את כולםם ולהשאיר רק אותו
שואל השאלה:
כן זאת הבעיה שאני גאון מדי ושכחתי
כן זאת הבעיה שאני גאון מדי ושכחתי
אנונימית
אז תרשמי לו כזה "סורי אני לא רוצה לפגוע אבל זה לא עלייך.. שכחתי פשוט להוציא את כולם מהקלוז ממש סליחה!"
שואל השאלה:
אין ככ מה עוד לעשות אז אני אנסה מקווה שהוא לא יפגע רצח כי הוא בעיניין שליי
אבל תודהה
אין ככ מה עוד לעשות אז אני אנסה מקווה שהוא לא יפגע רצח כי הוא בעיניין שליי
אבל תודהה
אנונימית