3 תשובות
באמת שאני ממליץ לך לעשות רק עם מספריים ולא לגלח. פשוט תגזור הכי קצר שאפשר, זה יהיה מספיק טוב. אלא אם כן אתה חושב שדיקור סיני באיזור זה רעיון טוב
ככה עושים
כן ככה אני עושה
אנונימי