10 תשובות
שואל השאלה:
חצי שנה
חצי שנה
אנונימי
שואל השאלה:
ושנתי, 1200
ושנתי, 1200
אנונימי
זה מחיר פצצה מה אתה אהבל
שואל השאלה:
חחח למה מה
זה נשמע הרבה
חחח למה מה
זה נשמע הרבה
אנונימי
שואל השאלה:
למה כמה בערך המחירים הולכים?
למה כמה בערך המחירים הולכים?
אנונימי
850 לחצי שנה זה מחיר טוב מאוד.
1200 לשנה זה מטורף
אם זה 12 חודשים אז 100 שקל לחודש זה כלום, במקום הקודם שגרתי בו חדכ עלה 270 לחודש ועכשיו 190, זה ממש ממש זול
אם זה 12 חודשים אז 100 שקל לחודש זה כלום, במקום הקודם שגרתי בו חדכ עלה 270 לחודש ועכשיו 190, זה ממש ממש זול
זה מחיר סבבה. יש מקומות יותר יקרים
אנונימית
זה ממש טוב
אצלי עד גיל 18 זה 2,640
ומעל גיל 18 זה מעל 4,000 ש"ח שזה מטורף ומוגזם
אצלי עד גיל 18 זה 2,640
ומעל גיל 18 זה מעל 4,000 ש"ח שזה מטורף ומוגזם
לכמה זמן ?
באותו הנושא: