תשובה אחת
קונסילר - מייבילין 45
סומק/הייליט/גלוס - אסנס 12-14
שפתון - רבלון קיס בגוון של הדובדבן מושלם או לובלו עם צבע 14 פלוס מינוס
תוחם - פופא (לא יודעת להגיד לך על גוון)
לה סרה גוון pink 03
גייד 86 pink perfection
(תוחמים לא יודעת להגיד)
מסקרה - יש מלא כמו טלסקופיק במבי סקיי היי אלה היותר מדוברות אבל יש מלא אחרות מצויינות משתנה בין כל אחת אבל אני קניתי אם אני זוכרת נכון בסביבות ה40
טינט - בסטי (את האמת לא ניסיתי אותו כי אני משתמשת בשל נטע מסקרה אבל שמעתי שהוא אחלה)