7 תשובות
אני הוצאתי ב15 וחצי
16
16
לפי שנתון, אני עוד לא 16 ועשיתי תעודת זהות כי אני שנתון 2006 שהשנה יהיו 16... אז אפשר גם ב15 אם השנה תחגוג 16
באותו הנושא: