9 תשובות
לא כי אתה בן 20 אבל אם הייתי בגילך אז כן
אנונימית
אם היית בגיל שלי אז למה לא אבל אתה בן 20
חסר לי קצת אופי ואתה בן 20 אז לא
כן
ממה שסיפרת נשמע שכן
ממה שסיפרת נשמע שכן
היי אני גם לא שותה לא מעשן! כיף
נראלי עצם זה שאתה שואל את זה ישר מוריד
לא שותה לא מעשן סעמק נפלה לי הסיגריה לכוס .חחח (הזכיר לי פוסט של נועה קירל דאז) באמת חסר לשמוע קצת על האופי שלך .ועוד תחביבים חוץ מלהתאמן זה נותן קצת לחשוב על הבן אדם יותר
אם לא היית בן 20 אז למה לא נשמע נחמד
כן אם הייתה בן 18 או 19 או 17 או 16
באותו הנושא: