12 תשובות
שאלה חרושה, מאוסה, שאלו אותה אלף פעם.
אני חושב שהגבר
אני חושב שהגבר
לדעתי חצי חצי, לא אוהבת שמשלמים עלי
אני חושב שחצי חצי
כמובן שבדייט אני אשלם, אבל אם הבחורה תתנהג כאילו שזה מובן מאליו - זה יוריד לי ממש
ברור שאם היא תציע אני לא אתן לה לשלם, אבל זה מעלה
כמובן שבדייט אני אשלם, אבל אם הבחורה תתנהג כאילו שזה מובן מאליו - זה יוריד לי ממש
ברור שאם היא תציע אני לא אתן לה לשלם, אבל זה מעלה
אנונימי
חברה שלי ואני עושים חצי חצי, לפעמים שאני רוצה להזמין אותה אז עליי ולפעמים ההפך
שואל השאלה:
למה שהגבר
מאיפה זה בא
למה שהגבר
מאיפה זה בא
חצי חצי. זה הכי הוגן ונכון בשביל שני הצדדים אבל כמובן שפעם הגבר יכול לשלם ופעם האישה- אין חוקים
הגבר כי אני ענייה ולא לסבית
חושבת שבדייטים הראשונים זה יהיה נחמד אם הוא ישלם אבל לא קריטי, פשוט נותן תחושה כזאת של כבוד
ובשאר אז כן, חצי חצי
ובשאר אז כן, חצי חצי
שואל השאלה:
אני שואל כי אני באמת רוצה לדעת למה שגבר צריך לשלם בדייט נהיה משהו לגיטימי ואם לא אז הגבר הזה קמצן
אני שואל כי אני באמת רוצה לדעת למה שגבר צריך לשלם בדייט נהיה משהו לגיטימי ואם לא אז הגבר הזה קמצן
זה פשוט כי זה קלאסיקה כזאת
שהגבר משלם שהגבר גנטלמן
יש כל מיני סוגים של זוגות סטרייטים אבל אני מניחה שזו קלאסיקה כזאת
שהגבר משלם שהגבר גנטלמן
יש כל מיני סוגים של זוגות סטרייטים אבל אני מניחה שזו קלאסיקה כזאת
דייט ראשון הגבר משלם (רק אם רואים שהבחורה רצינית) ואחרי הדייט הראשון כל השאר זה חצי חצי.
ככה אני פועל.
ככה אני פועל.
כל אחד על עצמו
באותו הנושא: