2 תשובות
נראה לי את קצת בהלם שאני עונה אחרי כמה ימים ששאלת את השאלה
פשוט חיפשתי בסטיפס קראש כדי לראות אם יש את השאלה שלי על זה

ולשאלה
אני אובססבית לקווין מאוד,מאז גיל 5 שעברו 11 שנים,אני התעלפתי בגללם,לא מפסיקה לבכות בגללם,לא מפסיקה לשמוע אותם,להסתכל על תמונות שלהם,ולאהוב אותם בלי הפסקה
תכלס
אני לא רוצה להעביר את האובססיה הזאת גי אני באצת אוהבת אותם והם חשובים לי,אני חושבת שאת פשוט צריכה להתרכז במשהו אחר כמו
מוזיקה,לקרא ספרים וכדומה



מקווה שעזרתי!
שואל השאלה:
אני באמת בהלם חוח
אנונימית