6 תשובות
אמהות רוצות שנכבד אותם... גישה זה כל הסיפור, תלכי עליה ותבקשי סליחה שזה לא יקרה עוד פעם שאתמול ממש כעסת ולא השתלטת על מה שאמרת ולא יתכוונת למה שאמרת... וזהו זה החלטה שלה עם לקחת הוא לא..
אנונימי
**או
אנונימי
את בוכה כי יקחו לך את הטלפון ולא כי את מתחרטת שאיחלת לאמא שלך למות?!
נראה לימגיע לך שיקחו לך את הטלפון.. זה בסדר היא לא תתעלל בך. רק כדי שתלמדי לקח.. או שלא
נראה לימגיע לך שיקחו לך את הטלפון.. זה בסדר היא לא תתעלל בך. רק כדי שתלמדי לקח.. או שלא
אנונימי
וואיי תנסי להגיד חה סליחה שתגידי לה שבגלל שהיית עצבנית עליה לא שמת לב מה את אומרת.
תגידי שאת מצטערת
תחביאי את האייפון ותתנהגי אליה יפה!
שמחתי לעזור
שמחתי לעזור
באותו הנושא: