5 תשובות
תגיעי ב7:30 רוב הסיכויים יש אוטובוס אחד
הם גם לא יפסיקו להתקשר אלייך אם לא תגיעי בזמן
לא עשר אל תגזימי
תגיעי בין 8:00-8:30
שטויות.מה כבר יקרה אם תגיעי בעשר?
אנונימי
אמרו לך 7.30 תגיעי ב7.30, אל תשחקי עם הצבא
אנונימי
לא תשע וחצי מאוחר מידי תגיעי גג עד שמונה וחצי שמונה