17 תשובות
אני אוהב kpop
אנונימי
^גם אני
לא סימפ
אני 14 מה אתה אומר
eom
14 זה אותו דבר
שואל השאלה:
לא דיברתי רק על הארץ
זה ידוע שפה רוב האנשים לא יחשבו אפילו לבדוק מה זה קייפופ לפני שזה נהיה פופולרי באמריקה כמו ביטיאס ובלאקפינק
אבל בתור מוזיקה זה קיים כבר משנות ה90
אם זה היה טרנד זה היה נעלם מהר
אנונימית
^^מה עם 15?
אנונימי
15 זה כבר עצוב
השם ישמור בן 16 עם מוח של 10
eom
^^אחי, גם פיודיפאי, ו-ksi אוהבים לפחות שיר קייפופ אחד (יש להם לפחות סרטון אחד על קייפופ, ובו הם אהבו לפחות שיר אחד)
אנונימי
פיודיפאי בן 32, ו- ksi בן 29
אנונימי
שואל השאלה:
אני בת 24 ואני אוהבת
אנונימית
כן אני בטוח שלפני כמה שנים היו שומעים k pop בארץ
רוב מי ששומע את זה רואה על טרנד
רק בנות 13 שומעות את זה
עברתי 13 לפני שנה תצחק
eom
לא יודעת כאילו אני אישית אוהבת סתם הרבה אוהבים להקשיר את זה גם לעוד פעם הסינים שלכם? כן יש מלא אנשים שאוהבים והכירו מטרנד ליטרלי אחותי בת ה9 באה אליי עם שומר מסך של ג'ין מיבטיאס ושואלת
אותי מי זה מהם אבל לפחות זה מבדר אותי ומלא מהאנשים שאני מכירה ולא אוהבים קייפופ פשוט לא יודעים על זה כלום ולא מודעיל לזה שקייפןפ זה מוזיקה רגילה גם ראפ גם קלאסי כזה פופ זה מהמילה פופולרי אז אם אתם לא אוהבים קייפופ כנראכ שזה השפה שאתם לא מתחברים אליה
שואל השאלה:
לדעתי באמת סתם נתפסו על זה
אנונימית