3 תשובות
שואל השאלה:
הרי כל הקורס זה הכנה מוקדמת לקורס 60. איך להגיע אליו? כאילו צריך נראלי ראיון, יפנו אליי לגביו? או שצריך לבד להרשים ואם כן איך
הרי כל הקורס זה הכנה מוקדמת לקורס 60. איך להגיע אליו? כאילו צריך נראלי ראיון, יפנו אליי לגביו? או שצריך לבד להרשים ואם כן איך
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי, תודה!
הבנתי, תודה!
אנונימית
אחרי החגים ישלחו לך במייל קישור לאוגדן בטח לרישום לראיונות
באותו הנושא: