3 תשובות
שואל השאלה:
הרי כל הקורס זה הכנה מוקדמת לקורס 60. איך להגיע אליו? כאילו צריך נראלי ראיון, יפנו אליי לגביו? או שצריך לבד להרשים ואם כן איך
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי, תודה!
אנונימית
אחרי החגים ישלחו לך במייל קישור לאוגדן בטח לרישום לראיונות