5 תשובות
אם פשוט תקחי אותם לשיחה ותסבירי להם על כל מה שקורה וקרה אני בטוחה שהכל יהיה טוב, ורק העובדה שאת מוכנה להיפתח על הנושאים האלו כבר מראה התקדמות
היי לך,
כתבת בקצרה אבל מרגישה ממך שמאחורי המשפט הקצר ישנו סיפור ארוך וכואב.
יכולה לתאר לעצמי כמה מכביד לשמור בסוד את המצוקה הנפשית מפני הורייך, כמו סלע ענק שמקשה לנשום.
אם הבנתי נכון, את רוצה לשתף ולהוריד מעצמך את נטל ההסתרה אבל משהו עוצר בעדך ומקשה עליך למצוא את המילים...
משערת שאת אולי חוששת איך יגיבו, אולי את חוששת לאכזב או שלא יצליחו להכיל... יכולה לתאר לעצמי שלהיות קרועה בין הרצון לשתף לבין הפחד הוא מבלבל ומלחיץ.
אך אינך חייבת לעבור זאת לבד. לפעמים לשתף מישהו בתחושות שעוברות עלינו יכול להקל על העומס שהצטבר לנו בלב.
ואם תרגישי שזה נכון לך, אני מזמינה אותך לצ'אט של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, לשיחה אנונימית במרחב נטול שיפוטיות, מתי שמתאים לך.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
כתבת בקצרה אבל מרגישה ממך שמאחורי המשפט הקצר ישנו סיפור ארוך וכואב.
יכולה לתאר לעצמי כמה מכביד לשמור בסוד את המצוקה הנפשית מפני הורייך, כמו סלע ענק שמקשה לנשום.
אם הבנתי נכון, את רוצה לשתף ולהוריד מעצמך את נטל ההסתרה אבל משהו עוצר בעדך ומקשה עליך למצוא את המילים...
משערת שאת אולי חוששת איך יגיבו, אולי את חוששת לאכזב או שלא יצליחו להכיל... יכולה לתאר לעצמי שלהיות קרועה בין הרצון לשתף לבין הפחד הוא מבלבל ומלחיץ.
אך אינך חייבת לעבור זאת לבד. לפעמים לשתף מישהו בתחושות שעוברות עלינו יכול להקל על העומס שהצטבר לנו בלב.
ואם תרגישי שזה נכון לך, אני מזמינה אותך לצ'אט של סה"ר- סיוע והקשבה ברשת, לשיחה אנונימית במרחב נטול שיפוטיות, מתי שמתאים לך.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
שואל השאלה:
אנחנו לא בקשר טוב כל כך ולא כזה מכירים
אנחנו לא בקשר טוב כל כך ולא כזה מכירים
קודם כל כל הכבוד לך
זה צעד ממש גדול .
פשוט תקחי אותם לשיחההותסםרי להם בנחת על כל מה שאת מתמודדת אני בטוחה שהם יוכלו לעזור לך להתמודד
ולא תהיי לבד בזה
מחזיקה לך אצבעות...
זה צעד ממש גדול .
פשוט תקחי אותם לשיחההותסםרי להם בנחת על כל מה שאת מתמודדת אני בטוחה שהם יוכלו לעזור לך להתמודד
ולא תהיי לבד בזה
מחזיקה לך אצבעות...
תקחי אותם לשיחה בצד ותספרי להם