7 תשובות
בקטע הראשון צדקת כי את צודקת זה מעצבן שצועקים עלייך מבלי לדעת את הצד שלך
אבל המשפט שאמרת לה היה ממש מיותר וכנראה בגלל זה היא נפגעה. נראה שהיא באמת דאגה לך ולדעתי תתנצלי את במיוחד שהיא בכתה.
אנונימית
תראי בסופו של דבר היא רק דאגה לך, וזה נשמע שהיא נפגעה שאמרת לה בעצם שאת מרגישה שלא אכפת לה ממך ומהאחים שלך. הייתי מבקש סליחה ממנה, ואולי אחרי שהיא הייתה נרגעת הייתי אומר שחיפשתי את המערכת ולא הייתי בטלפון. אבל תבקשי סליחה קודם היא לא אמורה לבכות ממך
שואל השאלה:
אתם צריכים להבין שקשה לי לכבד אנשים שלא נותנים לי יחס מכבד
הכי מעצבן אותי זה שהיא בטוחה שהיא יודעת עליי הכל
אוף אני חייבת לפרוק עצבים איכשהו
אנונימית
הכעס מובן אבל תביני שזאת אמא שלך ולא אמורים לגרום לאמא שלך לבכות
אני מבינה שאת עצבנית ואת צודקת חלקית
אבל מה תנסי לחשוב גם על הצד שלה, יכול להיות מאודד שהיא באמת דאגה לך ומה שאמרת זה הכי לא מכבד שאפשר להגיד. פשוט תלכי תתנצלי תירגעי גם את ואני בטוחה שגם היא תבקש סליחה אחרי שתגידי לה שזאת הייתה אי הבנה
אבל קודם כל תתנצלי, זה לא צריך להגיע למצב שהיא בוכה
אנונימית
שואל השאלה:
גאייז,אני ידיד שלה ואני חייב לכתוב בשמה משהו
היא ילדה שכואב לה לראות את אמא שלה בוכה
כשהיא כותבת שהיא לא מרגישה חרטה,היא לא התכוונה לזה שהיא גרמה לאמא שלה לבכות,היא התכוונה לאמירה
אני מסכים שאולי זו אמירה לא במקום אבל זה היה בלהט הרגע
היא עכשיו באה אליי ופשוט התפרקה לי בבכי על המיטה
אני מבין שהכוונות שלכם טובות ואני מודה לכם שאתם מנסים לעזור,אבל היא כבר ניסתה לדבר עם אמא שלה אחרי ריב פיצוצים בעבר וזה נגמר בזה שהיא ישנה אצלי שבוע שלם
אז תודה רבה למי שענה ולילה טוב
אתם אנשים טובים
אנונימית
תמסור לה לילה טוב ושהכל יהיה בסדר בסופו של דבר זה אמא שלה והיא אוהבת אותה