9 תשובות
היא בןמרית
שנאתי אותה מההתחלה כשעוד לא הייתה בכלל סיבה טובה לשנוא
מי אוהב את סקיילר
היא בסדר אנשים ששונאים אותה מגזימים
לא אוהב אותה בכלל...
היתה צריכה לתמוך בוולט בלי כל הקשקושי שכל שלה...
רק לקראת הסוף הסכמתי עם הדברים שלה כי הוא באמת הרס להם את החיים וגם גרם למות של האנק, כל הכסף הזה לא היה שווה את התוצאה הסופית
היתה צריכה לתמוך בוולט בלי כל הקשקושי שכל שלה...
רק לקראת הסוף הסכמתי עם הדברים שלה כי הוא באמת הרס להם את החיים וגם גרם למות של האנק, כל הכסף הזה לא היה שווה את התוצאה הסופית
לא קיים אדם שאוהב את סקיילר
אני לא אוהב אותה
שואל השאלה:
לחח בומרית זו ההגדרה המושלמת את האמת
לחח בומרית זו ההגדרה המושלמת את האמת
אנונימית
אנשים ששונאים את סקיילר פשוט לא מבינים את הסדרה הם חושבים שוולט הוא הטוב והיא האישה הלא תומכת