6 תשובות
רק בנים יכולים להיות בלשים
וחוקרת מצח מספיק גם 40
וחוקרת מצח מספיק גם 40
זה כן נכון אני הייתי במיונים של מצח וביחידה הזו אין אפשרות שבנות יהיו בלשיות
תשאלי את מי שאת רוצה אין אופציה לבת להיות בלשית רק גברים יכולים להיות .
חוקרת מצח זה כן אפשרי אבל בלשית לא
תשאלי את מי שאת רוצה אין אופציה לבת להיות בלשית רק גברים יכולים להיות .
חוקרת מצח זה כן אפשרי אבל בלשית לא
שואל השאלה:
מה רציני למה לא
מה רציני למה לא
שואל השאלה:
זה לא נכון שרק בנים, בנות יכולות לחתום על חוזה אישה כדין גבר משו כזה
זה לא נכון שרק בנים, בנות יכולות לחתום על חוזה אישה כדין גבר משו כזה
50 לדעתי
שאלה טובה :) גם אנחנו שאלנו אז במיונים
באותו הנושא: