6 תשובות
50 לדעתי
רק בנים יכולים להיות בלשים
וחוקרת מצח מספיק גם 40
שואל השאלה:
זה לא נכון שרק בנים, בנות יכולות לחתום על חוזה אישה כדין גבר משו כזה
שואל השאלה:
מה רציני למה לא
זה כן נכון אני הייתי במיונים של מצח וביחידה הזו אין אפשרות שבנות יהיו בלשיות
תשאלי את מי שאת רוצה אין אופציה לבת להיות בלשית רק גברים יכולים להיות .
חוקרת מצח זה כן אפשרי אבל בלשית לא
שאלה טובה :) גם אנחנו שאלנו אז במיונים