6 תשובות
רק בנים יכולים להיות בלשים
וחוקרת מצח מספיק גם 40
זה כן נכון אני הייתי במיונים של מצח וביחידה הזו אין אפשרות שבנות יהיו בלשיות
תשאלי את מי שאת רוצה אין אופציה לבת להיות בלשית רק גברים יכולים להיות .
חוקרת מצח זה כן אפשרי אבל בלשית לא
שואל השאלה:
מה רציני למה לא
שואל השאלה:
זה לא נכון שרק בנים, בנות יכולות לחתום על חוזה אישה כדין גבר משו כזה
50 לדעתי
שאלה טובה :) גם אנחנו שאלנו אז במיונים