27 תשובות
לא חושבת דברים טובים עליו סורי!
אני יכולתי לשקר ולהגיד כלום או לא דברים רעים אבל זה יהיה ממש שקר מצידי.
שואל השאלה:
למה לא חושבת עליו דברים טובים בגלל גיל את שופטת בן אדם?!? מבלי להכיר אותו ולתת לעצמך הזדמנות להבין מי בכלל עומד מולך...נשמע לי קצת מתנשא אבל אוקיי זכותך זאת אחת הבעיות של רובכן שאתן שופטות עוד לפני שבכלל זכיתן להכיר ולהבין מי עומד מולכן אתנותנות את הדין הנחרץ מה שאנחעו בתור גברים לא עושים אם נגיד מישהי עדיין רווקה בת 30 אנחנו לא באים ואומרים וואי היא בת 30 בטוח משהו דפוק אצלה אם היא עדיין לא מצאה לה את האחד...לדעתי זאת טעות שלכן אבל שיהיה אגב זה ההבדל בין בחורות בארץ לבין בחורות בחו"ל שאין אצלהן דבר כזה לשפוט עוד לפני שהכירו את הבן אדם זה הפלוס היחידי שיש בהן טוב פשוט הן לא יהודיות וזה המכשול העיקרי להיות איתן
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית בת 21 אם רק היית יודעת כמה בחורות יוצאות עם גברים בגיל הזה את היית מבינה ואולי מדברת אחרת...מה שעצוב זה שאם הייתי איזה סלאב מצליח וכו' כל ההסתכלות שלכן הייתה אחרת וזאת עובדה שאי אפשר בכלל להתווכח עליה יש הרבה ראיות לזה כל המפורסמים למיניהם
אנונימי
וויט מה.

גבר, נראה לך הגיוני שגבר בן 40 ומשהי בת 17-20 תצא איתך? בכלליות?
זה... לדעתי, בכל אופן, לא מוסרי...
אף אחד לא אמר כאן שמשהו בגיל הזה רע...
פשוט... זה לא מתאים בגלל הגיל שלנו...
זה הכל.

חוץ מזה, אם אתה בן 40, חחח ככל הנראה שאתה אמור להבין את זה אבל.... או קיי..
^^^חלילה לא בגלל הגיל הגיל שלך זה אחלה גיל! אבל מה זה "חיי את הרווקות אוהב את החיים נראה טוב, מטופח, מתאמן, אסתטי" לי הוא נתפס כמו גבר שמחפש אקשן דרמות ומין! המון מין! אובססיבי למין וריגושים.. רודף שמלות, פחדן ומפחד להיתחייב שטחי ורדוד ונרקיססיט שכל היום חושב וסובב סביב עצמו- ילד בן 16שמתואר לי ככה היה פסול.. על אחת כמה וכמה גבר בן 40.
אני מצפה מגבר בן 40 להיות בזוגיות ארוכת שנים להחזיק בית משכנתא אוטו ילדים קריירה להיות משפחתי אבהי חכם בוגר עצמאי וחזק ולא מחפש סטוצים ודואג למסת שרירים נו באמת.
שוב.. לא אמרתי בקטע של לפגוע סורי אם יצא ככה, זאת פשוט דעתי שאלת אז עניתי בשיאיי הכנות.
שואל השאלה:
זאת עובדה אני לא אומר את זה בקטע של אולי...רוב הבחורות שהייתי איתן במערכות יחסים היו צעירות ממני אז תתפלאי כן זה הגיוני ביותר
אנונימי
שואל השאלה:
וואי את ציירת בדיוק את ההפך ממני הלכת עם המחשבה שלך הכי רחוק שאפשר וזאת גם הטעות הכי גדולה ועל זה דיברתי ככה את ציירת לעצמך את הבן אדם עוד לפני שבכלל זכית להכיר או לדבר איתו ואם את באת ישר בגישה כזאת אז גם אם הוא יהיה הכי מושלם בעולם את כבר בדעה שזה לא האחד
אנונימי
^אז מה גורם לאדם בן 40 להיות רווק?
גם המכוער ביותר והלא חכם ביותר או החנון ביותר היה מוצא עד שלב כזה בחיים.. אם אף אישה לא לקחה גבר מסויים זה כי יש בו חיסרונות שאי אפשר לחיות לצידם.
שוב סליחה אם זה פוגע.. אם אתה לא רוצה לדבר על זה או תתעלם ממני או תכתוב אל תפני אליי- בחיי שאבין.
אני לא רוצה לריב או להיתווכח אני נטו מנסה להיות כנה איתך וגם להבין אותך למה התכוונת ולמה אתה במצב הזה.
שואל השאלה:
ולאהוב מין זה לא דבר רע את פשוט לקחת את זה הכי קיצוני תראי מה רשמת מין והרבה מין!!
זאת לא גישה נכונה של בחורה לדעתי בגלל זה הסיכוי להכיר בחורה יחסית קשה בארץ שוב אם אתה סלאב אז זה כבר משהו אחר וזאת עובדה הכי נכונה וחותכת שיש למשל אייל גולן האישה האחרונה שלו הייתה 24-25 חצי מהגיל שלו
לאור נרקיס ההבדל בניהם עצום יהודה לוי והאקסית וכרגע במערכת יחסים עם בחורה בת 25 והרשימה עוד ארוכה...אבל זה לא האיישיו רק אמרתי
אנונימי
^אני לא דיברתי בכלל על פער גילאים כי זאת לא בעייה בעייני שבן 40 נמשך לבת 20 בייני לבין בעלי יש 11 שנים הפרש, הפרש זה סבבה, אבל איך גבר בן 40 בלי כלום ביידים?
שואל השאלה:
מה פתאום לריב איתך אבל אני פשוט לא מסכים עם הדעות שלך זה הכל מי שאנחנו מושלמים לכל גבר וכל אישה יש חסרונות ויתרונות הדבר הכי יפה במערכת יחסים זה ללמוד כל אחד/ת את היתרונות והחסרונות שלו/ה ולהפוך אותם ליתרונות על ידי זה שיקבלו קודם כל את זה שהם לא מושלמים ויודעים את החסרונות שלהם ולהסתכל שלמרות החסרונות הבן אדם אכפתי דואג יודע להקשיב להכיל להיות שם בכל מצב ובכל רגע לטוב ולרע לעודד לחזק להרים אותה ברגעים של משבר ועוד...אם נסתכל תמיד במה הוא פחות טוב ובמה את טובה יותר ממנו זה בחיים לא ילך בין אף בני זוג כי יש גאווה והתנשאות שזה אף פעם לא הולך יחד
אנונימי
^מותר שלא להסכים! זה אפילו דיי מתבקש לא להסכים בדעות מסויימות כשיש כל כך הרבה בני אדם בעולם וכולם מגוונים ומסוגננים ואחד מחזיק במיליון דעות באלף נושאים, שמחה שהבנת שלא באתי לריב :)
פשוט לי זה מוזר שבן 40 רווק אני ישר יקח את זה למקום של אדם שרוצה מין ללא מחוייבות ושהוא לא משפחתי ולא אבהי ושהוא נגרר לעולם השקר ולא לעולם האמת. ונכון שאנחנו בשנת 2022 ולכן זה קיים! פשוט מבאס שהגענו לעולם בו אנשים בני 40 פלוס מחפשים את עצמם. לי לפחות זה קצת חורה.
שואל השאלה:
חשבת פעם שאולי גם אתן הבחורות לא ממש מתפשרות ומסתכלות נטו על חיצוניות כי זה הדבר הראשון שאתן רואות בבן אדם עוד לפני שבכלל הצאנו מילה מהפה שלנו ושוב זאת עובדה קיימת אני לא יודע אם את ממש יוצאת היום למקומות ורואה את ההתייחסות של אנשים כלפי אחרים וגם כלפי עצמם את כבר נשואה 11 שנה אז לדעתי את לא ממש,יודעת מה באמת קורה בחוץ ואני בדיוק ההפך הגמור מכל מה שרשמת למעלה עליי היו לי מערכות יחסים הכי רציניות שיש 4 שנים ואחת חמש שנים למה זה נגמר בדיוק מאותה סיבה שכתבתי קודם היום יש הרבה אפליקציות שלצערי הרבה אנשים נופלים בהם כאלה עם מערכות יחסים ולצערי גם נשואים אז אם אני לצערי זה מה שקיבלתי אחרי כמה שנים טובות של זוגיות ארוכה והיא קיבלה פיתויים מבחוץ מה כבר יכולתי לעשות חוץ מלסיים את זה ולהמשיך הלאה ואני אגיד לך את האמת גם שנים סגרתי את עצמי כי פחדתי לא להיפגע שוב כי היה לי חוסר אמונה אחרי שהייתי במערכות יחסים ארוכה והאדם האחרון שציפית ממנו עשה את זה..זה קצת שובר אותך מבפנים
אנונימי
^אני נשואה 4 שנים- התחתנתי ב2018.
11 שנים זה ההפרש ביני לבין בעלי התבלבלת.. אני יודעת טוב מאוד מה הולך בחוץ נשארו לי כמה חברות רווקות שחיות את עולם הרווקות אבל גם עליהן אני יוצאת.. אני כנה איתם מאוד! הרבה יותר ממה שאני כנה באינטרנט- יש לי חברות שרבו איתי על זה כי אני נורא אומרת את דעתי והן נפגעות כי זאת אמת. נכון יש שטחיות שמסתכלות על מראה אבל לא כולן.. ויש לי חברות שנשואות לגברים מאוד מאוד מאודד לא יפים (שאלוקים יסלח לי זה לא יפה להגיד זאת) אבל הם נשואים! הם לא רווקים בני 40 ומעלה מבין. ככה שכשאני שומעת על רווק בן 40 אני מתארת שלא "לקחו" אותו בגלל שיש לו אופי פסול. עשיתי מרכאות מעל הלקחו כי לא באמת לוקחים גברים כמובן..
שואל השאלה:
אם יש,משהו אחד שאני מעיד על עצמי שעם זה אני גם לא אנסה להתכווח איתך כי את גם לא מכירה אותי והדעה שלך לגבי האופי שלי יכולה להיות פסולה וזה כבר מעיד על זה שהרבה בחורות יחשבו כמוך רק בגלל הגיל אבל תאמיני לי שיש,לי אופי מעולה! אני הגבר הכי נאמן שיש,הכי אוהב שיש הכי מפרגן שיש הכי תומך שיש הכי אוהב שיש תמיד שם בכל בעיה בכל צרה וצוקה אף פעל לא מסתכל על הדברים כמובן מאליו גם לא בדבר הכי קטן שיש! אני בחור חרוץ לא חסר לי כלום ברוך השם! אוהב להקישב לאחר לייעץ לתמוך בכל דרך אפשרית כל מה שאני חושב שבחורה נורמלית שמחפשת גבר רציני הייתה רוצה זה הכל לא מדבר על היופי שלי בכלל כי אני בחיים לא אחד שיגיד על עצמו חתיך או יפה או כל דבר אחר כי אני חושב שכל בן אדם בעולם יפה ומיוחד בדרך שלו האישית לכל אחד יש קסם משלו אז את הדעה הזאת אני דווקא משאיר לצד השני שהוא זה שיגיד את דעתו ולא אני על עצמי
אנונימי
^אל תתגונן.. אני לא חושבת שאתה אדם רע חס וחלילה!!! לרגע גם לא חשבתי שאני מדברת עם אדם רע ממש לא, זה גם לא קשור לגיל.. שוב, רשמתי שגם אם זאת הייתה שאלה של ילד בן 16 הדברים שנרשמו בשאלה הם נתפסים לא טוב- מטופח, מתאמן, אסתטי- זה שטחי ושטותי ושיאי הלא חשוב מבין...
דברים שטחיים כמו שציינת יציין גבר שמחפש סטוצים ומין שוב- לפי דעתי.
ונכון אני לא מכירה אותך אבל שאלת שאלה ועניתי בשיאי הכנות כי לא רציתי לשקר- יכולתי שכן.. בחרתי שלא.
בחרתי להגיד את האמת שלי כמו שהיא.
אם הייתה רושם בשאלה את מה שציינת בתגובה האחרונה: מפרגן, תומך, אוהב, התגובה הראשונה שלי הייתה אחרת מבין את ההבדל..
שואל השאלה:
הכוונה של אסטתי מטופח ומתאמן זה ממש לא שטחי מה רע בזה שבן אדם רוצה להראות טוב ככול האפשר ואסטתי מבחינת זה שנגיד מתבשם חשוב לו המראה שלו הלבוש שלו הריח שלו שלא חלילה יצא מסריח מהבית כן לצערי אני פוגש המון גברים במיוחד בקיץ שכנראה לא למדו אותם מזה בושם או דורדורנט זאת הכוונה שלי באדם אסטתי ונקי ולא רואה שום דבר רע בזה שאני מתאמן במכון כושר ורוצה לשמור על הגוף שלי ועל תזונה נכונה בעיניך זה שטחי סבבה מקבל את זה אני חושב שזה דבר חשוב לשני הצדדים לא רק לגבר שישמור עלנעצמו ויראה טוב
אנונימי
כן אבל אם כבר בחרת לתאר את עצמך ב4 תכונות כמו שעשית בשאלה.. למה כל ה4 הן רק על חיצוניות? הייתה רושם גנטלמן, קשוב, תומך ומטופח- זה כבר נשמע אחרת מבין.. לכתוב 4 תכונות וכולם מדברות על יופי נשמע כמו אדם שמחפש נשים למין. ולא להיתמסד ולחיות לצד אישה טובה חיים ארוכים ואוהבים.
בטח ששוללת
אני בת 21 מה יש לי להכיר בן 40
אנונימית
אם הייתי בגיל שלו פלוס מינוס אז כן...
אבל לא כשאני כרגע בת 17. חח
לא בגיל שלי
אני ליטרלי בת 22 מה יש לי לחשוב על גבר בן 40? הוא יכול להיות אבא שלי..
אפילו על גיל 30 אני לא חושבת בכלל, זה יותר מידיי פער גילאים בשבילי. בגג של הגג אני אצא עם מישהו בגיל 27 וגם זה ממש בדיעבד גדול.
לי אישית חשוב שלא יהיה פער גילאים גדול ביני לבין הבן/ת זוג שלי.
חוץ מהגיל שציינת, אני לא רואה שום בעיה לצאת עם מה שתיארת.
שואל השאלה:
מה תגידי על הבחורה בת 19 שמנהלת מערכת יחסים עם גבר בן 62 קראתי על זה במקרה היום זה באמת הזויי
אנונימי
שואל השאלה:
חבל שזה הטריגר שעומד בפניך בסהכ בחור בשל לזוגיות עובד עצמאי גבר שיודע להכיל ויודע להעריך בחורה בכל זמן ובכל מצב שהוא לשלול גבר רציני שעבר את שלב המשחקים רק בגלל גיל לדעתי האישית זה לא משהו נכון כי בסופו של דבר בחורה מחפשת אדם טוב שידע תמיד בכל רגע ובכל שניה להיות לצידה ולהכיל אותה לא משנה באיזה מצב ומה היא עוברת בסופו של יום את חייה עם גבר שיאהב אותך לכל החיים ולא עם הגיל שלו אבל זאת ההסתכלות שלך וזה בסדר אכבד אותה :)
אנונימי
מה הקשר בדיוק?
אני צריכה ורוצה מישהו בטווח גילאים שלי מאחר ופחות מתחשק לי בגילאים יותר מבוגרים שאשאר לבד כי הוא כבר ימות (קח סיטואציה שאני בת 22 ויוצאת עם גבר בן 40, כשאני אהיה בת 40 הוא יהיה בן 58).
לא יודעת איך זה נשמע לך אבל לי זה ממש לא נשמע הגיוני.
אני אישה צעירה וזכותי המלאה לרצות לעצמי מישהו בטווח גיל העשור שלי, ולא בן אדם שיכול בפוטנציאל להיות אבא שלי.
אני גם ארגיש כאילו אני יוצאת עם "אבא" של מישהו/י, זה ניכר מה לעשות? הגיל עושה את שלו.
אז למה לי? כשיש גברים בני 23 עד 27 בחוץ?
אני לא שוללת בגלל הגיל 40, אני שוללת בגלל הפער בין הגיל שלי לגיל 40.
אם הייתי בת 30, זה היה נשמע הרבה יותר הגיוני שאצא עם בן 40.
שואל השאלה:
למה מישהו קבע לך תאריך כלשהו?
את באמת בטוחה בעצמך בזה שתשארי אחרי?
למישהו יש פה הבטחה בכלל שהוא ימשיך לחיות עד מחר או בעוד שניה או דקה?
מה שבטוח זה המוות יותר מאשר החיים וזאת עובדה כי לאף בן אדם בעולם אין שום ביטוח מבורא עולם שמחר או בעוד דקה או שעה הוא ימישיך לחיות בואי נגיד שבכל מצב המוות יותר בטוח מאשר החיים כי למות כולנו נמות מתישהו וזה בטוח רק,אף אחד לא יודע מתי הגיע זמנו...לצערנו אנשים צעירים הולכם לעולמם ברגע אחד מבלי שהם בכלל ציפו לזה בבוקר שהם התעוררו באותו יום אז לבוא ולהגיד אני אמשיך לחיות ואתה תמות זה כל כך לא מדוייק ויודעת מה נניח ואת צודקת את מרוויחה מכל הכיוונים ביטוחי חיים על מיליון וחצי שח ועוד כל מיני ביטוחים מסביב שמבחינה כלכלית את ממשיכה את החיים שלך אפילו טוב יותר מקודם ומן הסתם שתמשיכי הלאה בחיים רק שתהיי מסודרת יותר בלי דאגות מאשר שהיו לפני הרווח בסופו של דבר כולו שלך עם הוא "בוגר" ממך...יש,גם פלוסים לכל דבר יש 2 צדדים למטבע
אנונימי
ובכן אני לא חושבת על זה בכלל, לא אכפת לי כמה כסף יש לו וכמה מבוסס הוא.
חשובים לי דברים אחרים.
ולגביי המקרה שציינת, זה נורא בעיניי.
אך אם טוב לה עם ההחלטה הזו, שיבושם לה.
אני לא חושבת שדבר כזה טוב ונכון עבורי, זהו.
לילה נפלא!