7 תשובות
כן פשוט תקחי אוטובוס
כן
מכיר כמה כאלה
לא חושב שיש קשר בין הדברים
יש תחנות אוטובוס ואוטובוסים שמסתובבים שם ככה שתחבורה ציבורית תמיד יש

הצורך באוטו הוא די למקומות יותר רחוקים כמו מקום עבודה רחוק ממך ככה שאם אין לך ואת גרה שם זה לא כזה נורא
כן
שואל השאלה:
תודה רבה יקרים
אנונימית
הרבה מוניות ... אממ לא תמיד הכי משתלם
שואל השאלה:
ונווה זאב ?
אנונימית