7 תשובות
פשוט לכי להוציא תז
שואל השאלה:
התור הקרוב הוא בפבואר
שואל השאלה:
וואלה לא
באסה. עם הספח של ההורים זה נשמע לי קצת בעייתי, כי אין שם תמונה שלך ואין שום דרך לאמת אותך.
יש לך דרכון בתוקף?
שואל השאלה:
אני בת 17, התעודה הלכה לי לאיבוד
איך אין לך תעודת זהות עדיין? בת כמה את ?
אנונימית
באותו הנושא: