8 תשובות
טוב יפה שלי שתגדלי תביני,את עכשיו עשית בת מצווה ואת כנראה לא מבינה מה שאת עושה.
לילה טוב;)))
אנונימית
שואל השאלה:
למאו גם לא עשיתי בת מצווה ועוד פעם. מעריכה את העצה אבל אני אפסיק רק אם אני ארצה. לילה טוב גם לך:))
כמובן!
שלא תטעי כל מה שכתבתי היה נטו בשביל לעזור לך לקבל החלטות נכונות.
אנונימית
שואל השאלה:
מעריכה את זה, לילה טוב:)
לילה טוב נסיכה
אנונימית
שואל השאלה:
א. אין לי חברים.
ב. לא אכפת לי אם זה "מגניב" אני מעשנת כי בא לי ואת לא אמא שלי או אבא שלי וגם הם לא לוקחים את זה ממני אז מה אכפת לי ולא אכפת לי מהנזק אם אני הייתי רוצה הייתי מפסיקה אבל אני לא אז תודה על העצה אבל התשובה שלך לא קשורה לשאלה ובאמת שלא אכפת לי מזה
קחי שיעור לחיים.
בשביל מה את מעשנת?
במה זה טוב ומה זה תורם לך?
את חושבת שזאת מגניב אולי?
או שזה יצבור לך חברים "כי זה מה שכולם עושים"?
דבר ראשון,
את לא מבינה כמה נזק זה עושה לגוף שלך וזה אפילו יותר מזיק מסיגריות רגילות.
ואת בת 14,שלא נדבר על כמה שאת עדיין ילדונת,ואני אומרת לך את זה לטובתך האישית בלבד.
את יכולה לא להקשיב לי וזה בסדר,אבל הנזק שזה ייגרום לך את תלמדי רק שתגדלי ויהיה לך קצת יותר חוכמת חיים מאשר היום.
אנונימית
שואל השאלה:
זאת לא הייתה השאלה והדעה שלך לא ככ משפיעה עלי, בסהכ שאלתי איך להירדם