6 תשובות
לאלאלאלאא לכי לישון אני גם בידיוק כמוך ומחר בית ספר עדיך לך ללכת לישון אם מחר לא היה הייתי אומרת לך לא אבל כמה שעות שינה עדיפות על כלום
לא
עדיף לישון כמה שאפשר ולסבול 10 דקות בבוקר מהעייפות
לא לישון יותר ועוד במשך 3 שעות רק יגביר את העייפות
עוד שעתיים את תעצמי את העיניים מהעייפות
עדיף לישון כמה שאפשר ולסבול 10 דקות בבוקר מהעייפות
לא לישון יותר ועוד במשך 3 שעות רק יגביר את העייפות
עוד שעתיים את תעצמי את העיניים מהעייפות
אנונימית
לא, תלכי לישון עכשיו.
כל שעת שינה חשובה.
כל שעת שינה חשובה.
גם לי ולא
לאא
תשני לפני שיהיה מאוחר מדיי
תשני לפני שיהיה מאוחר מדיי
באותו הנושא: