6 תשובות
בייביסיטר, ניקיון
עבודות בהם מועסקים נערים שלא כחוק
בדרך כלל לנערים משלמים בשחור וזה חריג כי הילדים האלה לא רשומים איפשהו ואין להם ביטוח אז אם יקרה להם משהו בעבודה נגיד לא תהיה תמיכה משום מקום
וגם בגלל מיסים
וגם בגלל מיסים
שואל השאלה:
ממש לא נכון למי שמתחת לגיל 15 איך הגעת לזה?^^^
ממש לא נכון למי שמתחת לגיל 15 איך הגעת לזה?^^^
שואל השאלה:
ואיך זה קשור למיסים?
ואיך זה קשור למיסים?
שואל השאלה:
אז אם הם מקבלים אותו בשחור מה הבעיה עם המיסים ולמה זה לא חוקי?
אז אם הם מקבלים אותו בשחור מה הבעיה עם המיסים ולמה זה לא חוקי?
באותו הנושא: