5 תשובות
אני לוקחת איתי חברה לתא, לתמיכה נפשית
שואל השאלה:
ניסיתי שתהיה לידי חברה אבל זה לא עוזר כי כל מה שהיא אומרת אני תופסת את זה כשקר לבן כי היא חברה שלי והיא לא תרצה להעליב אפילו אם היא באמת מתכוונת לזה
אנונימית
אני יודעת שככה זה מרגיש אבל את צריכה לקחת חברה שאת מאמינה לה
או לקנות למדוד בבית ואם זה לא טוב להחזיר
את תמיד יכולה לקנות באינטרנט ומקסימום להחזיר.
ובמקביל ללכת לטיפול ולעבוד על עצמך ועל הביטחון העצמי שלך, כי מגיע לך להרגיש טוב עם עצמך וללכת לקנות בגדים ואפילו ליהנות מזה.
שואל השאלה:
תודה 33>
אנונימית