התחברות
הרשמה
כל פעם שמשעמם לי אני אוכלת איכ להפסיק להיות ככה? אופ נמאס לי כבר
10 במרץ 2013, 20:50
דיכאון
נפש
שעמום
קלוריות
בטן
אוכל
תשובה אחת
גם אני ככה:) אבל אני רזה.. ואני אוכלת כדי להשמין:) אז כשמשעמם לך תשמעי מוזיקה או משהו כזה
א
אינלי רעיון לכינוי :)