3 תשובות
הוא שחקן תומך...
לבד? הוא פחות עדיף...
הרבה לא מתחברים אליו כי סתם נגיד בכדורגל... אם שחקן בא להפגיע אז הוא לא ממש יכול לעשות משהו..
לבד? הוא פחות עדיף...
הרבה לא מתחברים אליו כי סתם נגיד בכדורגל... אם שחקן בא להפגיע אז הוא לא ממש יכול לעשות משהו..
שואל השאלה:
אני חושב שהוא ממש טובב אבל למה הרבה לא אוהבים אותו??
אני חושב שהוא ממש טובב אבל למה הרבה לא אוהבים אותו??
אנונימי
הוא אחלה תמיכה
באותו הנושא: