3 תשובות
הוא שחקן תומך...
לבד? הוא פחות עדיף...

הרבה לא מתחברים אליו כי סתם נגיד בכדורגל... אם שחקן בא להפגיע אז הוא לא ממש יכול לעשות משהו..
שואל השאלה:
אני חושב שהוא ממש טובב אבל למה הרבה לא אוהבים אותו??
אנונימי
הוא אחלה תמיכה