10 תשובות
פשוט היא לא מציאה פתרונות, רק אומרת שזה לא טוב מה שכולנו יודעים
אין לה מצע בנוגע לנושאים אחרים
איך היא בכלל תהיה חברת כנסת אם היא בת פחות מ21?
היא סתם פרובוקטיבית לדעתי
לפי מה שהיא אומרת היא כן עוברת ופשוט היא לא מופיעה בסקרים של התקשורת, לא בטוחה כמה זה נכון אבל כן שמעתי על יחסית הרבה אנשים שמאמינים לה אז אולי באמת היא תעבור
אין לה מצע בנוגע לנושאים אחרים
איך היא בכלל תהיה חברת כנסת אם היא בת פחות מ21?
היא סתם פרובוקטיבית לדעתי
לפי מה שהיא אומרת היא כן עוברת ופשוט היא לא מופיעה בסקרים של התקשורת, לא בטוחה כמה זה נכון אבל כן שמעתי על יחסית הרבה אנשים שמאמינים לה אז אולי באמת היא תעבור
היא מאוד צעירה ובלי ניסיון פוליטי, אנשים לא בטוחים שהיא תביא כאן שינוי
מבחינתי הלוואי שכן, כי באמת המצב פה נוראי ואולי גם אצביע לה
מבחינתי הלוואי שכן, כי באמת המצב פה נוראי ואולי גם אצביע לה
הילדה הזאת לא יכולה לעשות שינוי
שואל השאלה:
^^^את צודקת, אבל תכלס רוב חברי כנסת לא מבינים בהרבה תחומים שהם דנים עליהם ויש להם הרבה אנשי מקצוע שמסבירים להם.
ולכן החוסר ידע כאן הוא פחות בעיה.
^^^את צודקת, אבל תכלס רוב חברי כנסת לא מבינים בהרבה תחומים שהם דנים עליהם ויש להם הרבה אנשי מקצוע שמסבירים להם.
ולכן החוסר ידע כאן הוא פחות בעיה.
אנונימי
לא מדובר על חוסר ידע
למה שאני אצביע לה אם אין לה פתרון? גם חברי כנסת שאנשי מקצוע מסבירים להם לא באמת אכפת לי מאיפה הוא מביא את הידע הזה רק שהוא ייצג דעה מסוימת ואני אצביע לו, היא לא מציעה שום פתרון לשום נושא אז איזה סיבה יש לי להצביע לה ספציפית? זה נחמד בנאדם שלא יכנע ללוביסטים ולבעלי הון אבל לפחות שתהיה לו דעה מוצקה להילחם עליה
למה שאני אצביע לה אם אין לה פתרון? גם חברי כנסת שאנשי מקצוע מסבירים להם לא באמת אכפת לי מאיפה הוא מביא את הידע הזה רק שהוא ייצג דעה מסוימת ואני אצביע לו, היא לא מציעה שום פתרון לשום נושא אז איזה סיבה יש לי להצביע לה ספציפית? זה נחמד בנאדם שלא יכנע ללוביסטים ולבעלי הון אבל לפחות שתהיה לו דעה מוצקה להילחם עליה
היא לא מציאה פתרונות היא רק מזיזה את הפה ומסבירה על מה שכבר מובן לכולם פה שיש יוקר מחיה
יוקר מחייה כולם יודעים שיש אבל מה את מציאה כדי לשנות ??? איפה הפתרונות??
יוקר מחייה כולם יודעים שיש אבל מה את מציאה כדי לשנות ??? איפה הפתרונות??
נראה לי שזה בגלל שהיא באמת לא פוחדת לשנות דברים, העיפו אותה ממשכן הכנסת, היא יודעת מה הבעיות, אבל קשה להעביר את הפתרונות, אם יש לה כאלה, היא דוגמה מושלמת לצד הרע של ישראלים, יש לה את החוצפה, מה שיכול להיות טוב, אבל רע אם מנסים להיכנס לפוליטיקה, אני חושבת שהמחסור בתקציב גם משפיע, כשלמדנו בכיתה שלי על אמצעים רטוריים, לקחנו לדוגמא את ביבי, יש לו צוות שלם של מומחים שאומרים לו בדיוק מה לעשות בפרסומות, והוא פשוט עושה את זה בלי בעיות, להדר מוכתר אין את זה, מה שמיד שם אותה אחרי ביבי, וכל הפוליטיקאים האחרים שיש להם את זה, כלומר, המפלגות שמקבלות תקציב, האמצעים האלה נשמעים כמו כלום, אבל הם מה שבאמת משפיע על מיתרי הלב, זה הדבר הכי דומה להיפנוזה שקיים בעולם שלנו.
אם היה לי אפשרות הייתי מצביע לה
היא יכולה לעשות שינוי אמיתי, בחירות הבאות אני מצביע לה בוודאות
היא יכולה לעשות שינוי אמיתי, בחירות הבאות אני מצביע לה בוודאות
שואל השאלה:
^אל תהיה בטוח, במדינה שלנו הבחירות הבאות יכולות להיות בעוד חצי שנה...;)
^אל תהיה בטוח, במדינה שלנו הבחירות הבאות יכולות להיות בעוד חצי שנה...;)
אנונימי
עושה הרבה רעש, אבל אין לה תוכנית לעשייה ושינוי. לא מתרגשת ממנה בכלל