9 תשובות
כן לא רואה בעיה
זה לא אומר לי כלום
אם הייתי יודע איך את נראית הייתי עונה על זה, זה לא אומר לי כלום
אנונימי
לא פוסל אף אחת
אופי זה הדבר היחידי שבסופו יגרום לי להחליט אם לאהוב את האדם או לא
בהחלט כן.
אני לא בן אבל זה לא נשמע רע בכלל
אחותי את פצצה לא יפסלו אותך
אם הייתי בן למה לא ?