7 תשובות
מהשיעור הראשון
אתה נוסע ומפעיל את הרכב מהשיעור הראשון.
עם אתה על ידני אז סיכוי גדול שבשיעור הראשון אתה רק תנהג והמורה יחליף הילוכים.
שואל השאלה:
אני אלמד על ידני כן
אבל בשביל להחליף הילוכים ידנית לא צריך להתעסק גם עם הקלאץ'? איך המורה יחליף הילוכים בשבילי?
למורה ברכב ידני יש קלאץ גם.
שואל השאלה:
אהה
אצלי למשל בשיעורים הראשונים הוא מתחיל ללמד היגוי נכון
ורק בשיעור 4 התחלתי לסוע

אבל כל מורה שונה
אצלי מההתחלה עשיתי הכל ולמדתי בידני
אבל הכל יהיה בסדר אל תדאג אתה תלמד ותדע מה לעשות