התחברות
הרשמה
אני חיילת קרבית שעושה שנתיים ושמונה, נשארו לי עוד 40 ימים עד הגזירה ו10 ימי בסיס, זה כזה הרבה?
3 בספטמבר 2022, 10:01
חיילים
זמן
גיוס
שירות צבאי
שחרור
2 תשובות
לא
.
.Penguin
זה כלום, בהצלחה
אנונימית
באותו הנושא:
אני חיילת קרבית שעושה שנתיים ושמונה, נשארו לי 111 ימים, זה כזה הרבה?
אני חיילת קרבית שעושה שנתיים ושמונה, נשארו לי 58 יום לשחרור, זה כזה הרבה?
אני חיילת קרבית שעושה שנתיים ושמונה, 190 יום זה הרבה לשחרור?
אני חיילת קרבית שעושה שנתיים ושמונה נשארו לי 74 יום לשחרור זה כזה הרבה?
אני חיילת קרבית שעושה שנתיים ושמונה, נשארו לי 98 ימים לשחרור, זה כזה הרבה?
אני חיילת קרבית שעושה שנתיים ושמונה, נשארו לי 85 ימים לשחרור, זה כזה הרבה?
אני חיילת קרבית שעושה שנתיים ושמונה נשארו לי 50 ימים עד לגזירה ו15 ימי בסיס עד לחפשש, זה כזה הרבה?
אני חיילת בקרבי שעושה שנתיים ושמונה, 165 ימים לשחרור זה כזה הרבה?
224 ימים לשחרור ( אני קרבית שעושה שנתיים ושמונה) זה הרבה?
אם חיילת קרבית בצבא במחזור, הצבא מקל עליה איכשהו?
אני קרבית שעושה שנתיים ושמונה, נשארו לי עוד 208 יום לשחרור זה נחשב הרבה? ואני נחשבת "פז"ם"?