16 תשובות
שימי ווצאפ במחשב ושלחי לעצמך
לי יש ווינדוס ואפשר להעביר נראה לי הבעיה במחשב או בטלפון שלך
שואל השאלה:
זה איזה 40 סרטונים באיכות גבוהה של 3-4 דקות כל אחד להעביר דרך וואטסאפ יקח 800 שנה אם בכלל ויוריד מהאיכות לצערי
אנונימית
אולי באימייל ?
יש אתרים שאפשר להעביר בהם קבצים בעזרת קישור
או שתנסי להעביר למחשב אחר לשים בדיסקאוןקי ואז אלייך
שואל השאלה:
המחשב כאילו לא מזהה את הקבצים כי זה קבצים של אייפון (.mov) אז הורדתי vlc וזה עבד לי פעם קודמת אבל עכשיו אני מנסה להעביר עוד סרטונים וזה כבר לא עובד
אנונימית
ויש גם אתר שממיר קבצי mov ל mp4
שואל השאלה:
ניסיתי עם האפליקציה של vlc לטלפון, זה לא עבד, זה פשוט בוכטה של סרטונים כבדים אז השיטה הכי יעילה זה ישירות עם כבל אבל זה פשוט לא עובד זה מביא לי error של
a device attached to the system is not functioning
אבל בדקתי והכבל בסדר, סידרתי את זה בהגדרות כמו שאמרו, הטלפון נשאר דלוק בזמן שאני מעבירה סרטונים, פשוט אין הסבר לתופעה הזאת אני מבטיחה שאלוהים שונא אותי
אנונימית
ניסית את הקישורים?
שואל השאלה:
אני אנסה את הקונברטר ואעדכןן תודהה
אני פשוט מקווה שאצליח להעביר שוב את הסרטונים למחשב באיזשהי דרך גם אם הם ישארו כקבצי mov
אנונימית
למה?^
שואל השאלה:
כי כבר אין לי את המק שלי כדי להעביר אליו תסרטונים ואז משם להעביר לפיסי
אני צריכה לנסות להעביר עם דרייב וזה יקח כמה שעות זאת הדרך היחידה שנשארה לי להעביר את הסרטונים
ואז אנסה להחליף אותם לקובץ mp4
אנונימית
אם את צריכה עזרה אני כאן
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית