10 תשובות
one piece עדיין לא נגמר
ובליץ אחלה אם מסוגל לראות את הגראפיקה של פעם
ובליץ אחלה אם מסוגל לראות את הגראפיקה של פעם
כנל , ניסיתי אבל לצפות בזה , לא הצלחתי לעבור את פרק 4. כבר 3 פעמים שניסיתי לחזור לצפות בזה ולא הצלחתי
שואל השאלה:
כן עכשיו גם דרגון בול ממשיך התכוונתי שראיתי מה שיצא ואני ממשיך שיוצא עוד
כן עכשיו גם דרגון בול ממשיך התכוונתי שראיתי מה שיצא ואני ממשיך שיוצא עוד
לדעתי אחרי פרק 20 כבר נשאבים לסדרה עד אזור 10-15 הסדרה היתה כמו פיילוט - לא בשלה לגמרי
שואל השאלה:
^^ בגלל הגרפיקה?
^^ בגלל הגרפיקה?
שואל השאלה:
^^^*
^^^*
לא כי ההפקה עוד לא הריצה הכל לגמרי כמו במנגה
וההומור נורא ואתה עוד לא מבין מה קורה בסיפור
זה כמו פרולוג של ספר
פתיחה שלא בהכרח מצביעה על הרבה קדימה
וההומור נורא ואתה עוד לא מבין מה קורה בסיפור
זה כמו פרולוג של ספר
פתיחה שלא בהכרח מצביעה על הרבה קדימה
שואל השאלה:
יש אנימה שאתה ממליץ שיותר טובה לדעתך?
יש אנימה שאתה ממליץ שיותר טובה לדעתך?
אני בפרק 100 בערך וחוץ מהארק של סול סוסייטי לא עניין אותי כלום מהסדרה
בליץ ממש ממש טוב
לדעתי זה ככה וואן פיס>בליץ====>נארוטו
באנקאי
לדעתי זה ככה וואן פיס>בליץ====>נארוטו
באנקאי