10 תשובות
one piece עדיין לא נגמר
ובליץ אחלה אם מסוגל לראות את הגראפיקה של פעם
כנל , ניסיתי אבל לצפות בזה , לא הצלחתי לעבור את פרק 4. כבר 3 פעמים שניסיתי לחזור לצפות בזה ולא הצלחתי
שואל השאלה:
כן עכשיו גם דרגון בול ממשיך התכוונתי שראיתי מה שיצא ואני ממשיך שיוצא עוד
Ymr
לדעתי אחרי פרק 20 כבר נשאבים לסדרה עד אזור 10-15 הסדרה היתה כמו פיילוט - לא בשלה לגמרי
שואל השאלה:
^^ בגלל הגרפיקה?
Ymr
שואל השאלה:
^^^*
Ymr
לא כי ההפקה עוד לא הריצה הכל לגמרי כמו במנגה
וההומור נורא ואתה עוד לא מבין מה קורה בסיפור

זה כמו פרולוג של ספר
פתיחה שלא בהכרח מצביעה על הרבה קדימה
שואל השאלה:
יש אנימה שאתה ממליץ שיותר טובה לדעתך?
Ymr
אני בפרק 100 בערך וחוץ מהארק של סול סוסייטי לא עניין אותי כלום מהסדרה
בליץ ממש ממש טוב
לדעתי זה ככה וואן פיס>בליץ====>נארוטו
באנקאי