23 תשובות
שואל השאלה:
אוף אני ממש מתלבטת כי אני שונאת את עצמי רצח ואני חושבת שאם זה אני ארגיש שלמה עם עצמי
אנונימית
שואל השאלה:
אני שטוחה רצח
אנונימית
החלטה שלך אם זה שווה או לא
את לא צריכה לקבל אישור מאנשים בסטיפס לגבי משהו כזה
אנונימי
אז מה תאמיני לי אני מעדיף אישה עם ציצים קטנים מאשר אחת עם גדולים וסיליקון זה דוחה
אל תעשי
רק אם את בטוחה שאת ממש חייבת את זה וחוץ מזה יש המון גברים שמעדיפים שטוחות
שואל השאלה:
אני שטוחה ברמות ואני גם רזה רצח אף אחד לא אוהב את זה צוחקים עלי שאני שרוך אולי זה יציל אותי
אנונימית
שואל השאלה:
אני שרוך ו1.80 זה מזעזע
אנונימית
מקסימום תעלי קצת במשקל כי בתכלס החזה זה בעיקר שומן וסיליקון זה ממש ממש ממש ממש ממש מכוער
לא.
בסוף תעשי מה שטוב לך, על הזין מה בנים חושבים.
אבל שווה לחכות עם זה, בהריונות החזה גדל.
שואל השאלה:
אוף אני לא יודעת מה לעשות ואני לא מצליחה לעלות
אנונימית
שואל השאלה:
נראה לך אני אחכה עד שאני אכנס להריון
אנונימית
אם באמת בא לך אז תחכי עם זה כמה שנים וחוץ מזה סיליקון זה רק ל-15 שנים ואני די בטוחה שאחרי זה אי אפשר לעשות שוב
שואל השאלה:
אפשר לחדש שמעתי
אנונימית
אני יודע שבסופו של דבר את צריכה להרגיש טוב עם עצמך
אבל אם יש לך חברים שצוחקים לך על המראה ומורידים לך את הביטחון העצמי הם לא חברים

זה סתם קטע חמוד שמצאתי פעם באינטרנט
מקווה שתאהבי את המסר


את כמעט מושלמת.
רק...
תנפחי את השפתיים
תמתחי ת'עפעפיים
תמלאי את הלחיים
תקטיני את האוזניים
תמלאי את הקמטים
צמצמי הסנטרים
תרימי ת'גבות
ותפסיקי כבר לבכות.
*
את כמעט מושלמת.
רק...
תגדילי ת'שדיים
צמצמי ת'ירכיים
תגדילי את הישבן
תשאבי אולי שומן
תשטיחי את הבטן
תצרי את המותן
תרימי ת'חזה
כמעט הגענו, זהו זה...
*
את כמעט מושלמת.
רק...
תלביני ת'שיניים
תעצבי ת'ציפורניים
תורידי ת'שיער
מכל מקום שרק אפשר
אולי תזריקי קצת חומצה
וגם בוטוקס - יש מבצע
תשפצי את הווגינה
צריך להיות יפה גם פנימה.
*
את כמעט מושלמת.
אבל...
תופתעי אולי לדעת
שהכמעט לא משתנה
ושאחרי כל צעד
פתאום יצוץ אחד אחר.
לא תגיעי למצב
בו לא נותר מה לשפץ
תמיד יהיה עוד איזה שלב
בינך לבין הקץ.
וכמה מאכזב לדעת
שכל זה לא משנה,
כי היופי והאושר
לא תלויים בכלל בזה.
לא בבוטוקס, לא במחט
לא בסכין המנתחים
רק בחיוך שעל פנייך
ובאנשים שאוהבים.
אנונימי
שואל השאלה:
איכס אני גועל אני רזה מקל עם רגליים מדלדלות
אנונימית
שואל השאלה:
הלוואי והיה לי את הכוח והזמן להתחיל לאכול טוב ולהתאמן
אנונימית
ממליצה לך לקרוא את זה
שואל השאלה:
אני לא מאמינה למה נראה להם שאני אפסיק לעשן
אנונימית
שואל השאלה:
הלוואי והיה אכפת לי מה מושך אכפת לי מאיך בגדים יושבים עלי
אנונימית
עדיף שתקראי כתבות על זה בגוגל לפני שאת רוצה לעשות את זה
לא אל תעשי זה גועל נפש
שואל השאלה:
אני כן
אנונימית
עדיף שלא כי אז כשתגדלי הציצי שלך לא יראה וואו כי את לא תעשי סיליקון לכל החיים הרי
אנונימית