11 תשובות
כן
אני כיתה ט ולא לוקחים הם סתם מאיימים
גן
היה לנו את זה גם בתחילת התיכון, הפסיק אחרי כמה חודשים
גם אצלי
ותקנה שעון אתה סתם יוצר סיבוך
ותקנה שעון אתה סתם יוצר סיבוך
אצלנו לא
רק אם המורה מעירה לילד כמה פעמים אז היא תקח
רק אם המורה מעירה לילד כמה פעמים אז היא תקח
לוקחים לי רק בשיעור היסטוריה
היו עושים לנו את זה גם בשנים קודמות...
זה למטרה טובה בסהכ...
אבל מובן למה לא...
אתה יכול לקחת שעון יד
זה למטרה טובה בסהכ...
אבל מובן למה לא...
אתה יכול לקחת שעון יד
שואל השאלה:
הקראשלך~ אצלי היה ילד, שעשה את זה בחטיבה, אבל אף אחד מהמורים לא עיוורים לול (פשוט לא היה להם אכפת)
gyaru אני מקווה שגם אצלי יפסיקו, אני אתלונן על זה למחנך שלי ביום ראשון, ואשאל אותו אם זה חדש (כי אם כן, יש סיכוי שהם יפסיקו, אם לא, הסיכוי ממש קטן)
הקראשלך~ אצלי היה ילד, שעשה את זה בחטיבה, אבל אף אחד מהמורים לא עיוורים לול (פשוט לא היה להם אכפת)
gyaru אני מקווה שגם אצלי יפסיקו, אני אתלונן על זה למחנך שלי ביום ראשון, ואשאל אותו אם זה חדש (כי אם כן, יש סיכוי שהם יפסיקו, אם לא, הסיכוי ממש קטן)
אנונימי
הייתה לי מורה אחת שהייתה עושה את זה אבל היא הייתה ממש חמודה אז לאף אחד לא היה אכפת. בגדול למורים אסור לקחת לכם טלפונים אם הם לא ראו אתכם משתמשים בהם בזמן השיעור- קשור לזכות לכבוד והזכות לפרטיות וכל זה... תחפש בגוגל :)
"אוי שכחתי את טלפון בבית"
"הטלפון שלי בתיקון"
"הטלפון שלי בתיקון"
באותו הנושא: