3 תשובות
שואל השאלה:
זה נובע מזה שתמיד כשהייתי ילדה ההורים איכזבו אותי ולא הגנו עליי ועזרו כשהייתי צריכה אותם. אבל מה לעשות עם זה
זה נובע מזה שתמיד כשהייתי ילדה ההורים איכזבו אותי ולא הגנו עליי ועזרו כשהייתי צריכה אותם. אבל מה לעשות עם זה
אנונימית
תכלס את לא יכולה לבטוח באף אחד פשוט לסמוך על עצמך ולהעריך את עצמך
פשוט צריך למצוא את הבן אדם הנכון ויכול להיות שכמה אנשים לא יהיו נכונים ותפגעי אבל זה דרך שכולם צריכים לעבור
באותו הנושא: