3 תשובות
לדעתי היה חייב בחופש הגדול.. תנסי אולי להתקשר אלהים בטלפון שהם מציגים או לשלוח אי מייל
אני לא עשיתי את הקורס של פרחי מדא , היה לי פשוט את הקורס 60 דרך הבית ספר כי אני במגמת רפואה
זה משהו חדש שהתחיל השנה וכן חייב לעבור פרחי מדא כדי לעשות קורס 60
אם עלית לט ולא עשית פרחי מדא אז בעיה