7 תשובות
תקבלי
כן חובה
חד משמעית כן.
חייבים לשלם לך גם אם את עבדת חצי שעה.
אם לא ישלמו לך אז ברכותי!
את יכולה לתבוע ולקבל הרבה יותר
כן ברור
מה תקבךי 60 שקל
כנראה מה למה ללא